tirsdag 13. januar 2009

Get inspired

Kan ikke si det nok, jeg gleder meg til våren kommer! Gå ut i bare sjerf, en tynn jakke/genser, gjemme vekk støvlettene og finne frem tøyskoene! Vært innom et par nettsider og fått litt inspirasjon til våren.. Just take a look:



70's style! Hippie chick.

http://www.whatagirlneeds.com.au/files/blog/suspenders.jpg
Bukseseler er tøft! Kanskje jeg henger litt etter men haha jeg syns det er fancy så lenge man får det til og se tøft og fancy ut.

http://img.photobucket.com/albums/v207/ludoedka/suspenders1234.jpg
Skal iallefall starte min jakt etter de perfekte bukseselene, hadde så satset på bilde nr3 i rekken. Tror ikke jeg er helt inn for og satse på nr4 iallefall. Er du?

Curly bob chick:






54 kommentarer:

Emelie sa...

Gleder meg også masse:) Vil ha vår nå<3 Droppe de tykke jakkene og få på seg vårjakken :D

Johanne sa...

sv: Tusen takk, så hyggelig at du synes det :D

Jeg gleder meg også til våren! Skal kjøpe meg blomstrete kjoler, putte skinnjakka på og gå i lette sko :D Herlig!

Anonym sa...

Åh,det skal virkelig bli deilig med vår! Og skulle ønske jeg kledde sånn frisyre som på de to siste bildene der:)

Maria Helene Nilsen sa...

Off, nei takk til batikk :p

Ragna sa...

Lekker krøllefrisyre :-) Jeg har alltid ønsket meg krøller...

Benedicte sa...

ELSKER vår/sommer!!! Kunne ikke det altid vært slik? Også kunne vi hatt snø hele desember og thats it.. Alt hadde vært så mye lettere:)
Vuderer sterkt og ta et fri og og bo/jobbe i syden ett eller annet sted.. :) haha

Benedicte sa...

ELSKER vår/sommer!!! Kunne ikke det altid vært slik? Også kunne vi hatt snø hele desember og thats it.. Alt hadde vært så mye lettere:)
Vuderer sterkt og ta et fri og og bo/jobbe i syden ett eller annet sted.. :) haha

Saha Carter sa...

Thank you :-)

Anonym sa...

Gleder meg til våren kommer. blir hærlig:p
Likte den nr 3 :)

victoria sa...

Bukseseler ja, nei det funker ikke på meg. Jeg ser ut som en klovn.
Jeg ser egentlig ut som en klovn hver dag, så det kunne ha passet fint.

Anonym sa...

Ja california er herlig :) Men etter å ha tatt en grundigere titt på headeren din, samt lest innleggstittelen på innlegget under her, så ser det ut som om du hadde passet veldig godt inn her borte hvor den eneste loven som følges er make love, not war.

Tonje Holm sa...

SV: Jaa, jeg vet, men jeg hadde jo sett litt 90210 først også, så jeg burde egentlig forventet det :) Skal se den nå :D

Line sa...

Jeg vil ha vår jeg også ! Det er så godt. Ha på seg tynnere og lettere klær, og for min del slipper jeg å ta bussen hver bidige dag til skolen - jeg kan kjøre scooter. Deilig ;p Likte bloggen din.

Anonym sa...

jeg gleder meg helt sykt til våren! Masse fint du hadde funnet ! :)

Anonym sa...

Jeg er så enig!! Hun er penest, og mest naturlig! :)
Jeg liker ikke fransk, så ser ikke på det.. Syntes fransk er så klysete. :P

Anonym sa...

sv; takker :)

Likte LOVE smykket..

Helene sa...

Jeg også gleder meg til våår :D

Anonym sa...

takk! elsker headeren din!:)

Anonym sa...

Gleder meg også masse til våren :)

Madeleine sa...

Aaah, gleder meg til våren! Mindre klær og nærmere sommeren. :D

Anonym sa...

SV: Ja, fint vær håper jeg og. Dessuten blir det påskeegg :D

Anonym sa...

åh ja!gleder meg sånn eg og =)) det blir herlig.

Anonym sa...

kjempe kult med slike bukser da, herlig gleder meg til det er tid for sommer klær og sommer vær og grilling osv, det blir konge:)

Anonym sa...

Ja, nå ser jeg virkelig fram til våren/sommeren!! <3
Kjempe tøffe frisyrer her :D
Og seler er hot! :D

K(ristine) A(malie ) sa...

Svar: Nei jeg vet det, Whitney ser helt normal ut! Dessuten syntes jeg hun har et normalt syn på ting. Dersom hun vinner blir jeg veldig glad :D

Bukseseler er kult, helt med på nr. 4 der ^^

Anonym sa...

så stilig den krølleboben var :P kanskje jeg skal prøve til neste fest! hehe

Anonym sa...

så stilig den krølleboben var :P kanskje jeg skal prøve til neste fest! hehe

Hanne sa...

Så mye inspirerende og fint, gleder meg virkelig til vår og sommer:)

Isabell sa...

Kult innlegg, I enjoyed it :D

Jeanette sa...

Hun hadde fint hår! Tar sikkert lang tid å fikse... De hvite bukseselene var veldig fine:)

Anonym sa...

Gleder meg sykt til våren jeg også! :D

Marit sa...

Liker nesten våren bedre enn sommer jeg=)

Anonym sa...

Bukseseler er knall!=D Liker det første bildet nederst!=)

Salatbolla sa...

tøff kort krølle sveis! :)

Malina sa...

Så mange fine bilder :) jeg gleder meg masse!

Line. sa...

jeg syns buksesæler er fint : D bruker det sjæl jeg !

Karoline sa...

Buksesæler er fint! :)

Kristine sa...

uff jeg er ikke så glad i 70-talls looken som er overalt for tiden..
men jeg ELSKET det smykket hun nederste modellen hadde, det var HELT meg :-)

Camilla Didriksen sa...

Masse inspirasjon her :)

Luna sa...

Du har himla god smak, grrrl!

Anonym sa...

Stilen til Fergie er råååå ! (:

Elise sa...

Selebukser er ganske tøft ja!:) Digger det håret!

Iselin Pettersen sa...

Takk! :) Gleder meg også til å pakke bort vinterklærne! Er mer enn klar for det nå! :)

Andressa sa...

Man henger aldri for langt etter så lenge man ser pen eller tøff ut med det man har på seg :D Jeg gleder meg aller mest til sommern ^^ Skal bli kjempe deilig å ha på seg skjørt igjen ^^

Tuppene sa...

Masse fint altså! Gleder meg til sommern!

Siri sa...

masse bra inspirasjon :)

Jorunn sa...

Jeg vil ha sommer... Jeg savner den som en gal!!!

Tricia sa...

adore her hair here!

Meg sa...

Jeg gleder meg å til våren! Det er så deilig å slippe å se ut som en polvott.

Yvonne sa...

Eg glerer meg kjemoe mykje til våren, skal bli så godt:)

Caroline sa...

Jeg gleder meg vilt til våren! skal bli så deilig<3

lekker header!

Anne Marthe sa...

jeg vil ha sommer nå :D

Hilðe sa...

Hei hå!

Takk for kommentar på min blogg!

Ville nok ikkje gått for 4-aren eg heller. Haha, kven er det som går slik, anna enn modellane for kleda?

Kule frisyrar på bileta, slik hår vil eg òg ha! :D

(ps! Satan så mange lesarar du har!)

MTH sa...

Jeg og gleder meg sykt til våren! Kle på seg det en har lyst til, ikke det en må, fordi det er 5 minusgrader ute!:) Fin Blogg!