
70's style! Hippie chick.

Bukseseler er tøft! Kanskje jeg henger litt etter men haha jeg syns det er fancy så lenge man får det til og se tøft og fancy ut.

Skal iallefall starte min jakt etter de perfekte bukseselene, hadde så satset på bilde nr3 i rekken. Tror ikke jeg er helt inn for og satse på nr4 iallefall. Er du?
Curly bob chick:




54 kommentarer:
Gleder meg også masse:) Vil ha vår nå<3 Droppe de tykke jakkene og få på seg vårjakken :D
sv: Tusen takk, så hyggelig at du synes det :D
Jeg gleder meg også til våren! Skal kjøpe meg blomstrete kjoler, putte skinnjakka på og gå i lette sko :D Herlig!
Åh,det skal virkelig bli deilig med vår! Og skulle ønske jeg kledde sånn frisyre som på de to siste bildene der:)
Off, nei takk til batikk :p
Lekker krøllefrisyre :-) Jeg har alltid ønsket meg krøller...
ELSKER vår/sommer!!! Kunne ikke det altid vært slik? Også kunne vi hatt snø hele desember og thats it.. Alt hadde vært så mye lettere:)
Vuderer sterkt og ta et fri og og bo/jobbe i syden ett eller annet sted.. :) haha
ELSKER vår/sommer!!! Kunne ikke det altid vært slik? Også kunne vi hatt snø hele desember og thats it.. Alt hadde vært så mye lettere:)
Vuderer sterkt og ta et fri og og bo/jobbe i syden ett eller annet sted.. :) haha
Thank you :-)
Gleder meg til våren kommer. blir hærlig:p
Likte den nr 3 :)
Bukseseler ja, nei det funker ikke på meg. Jeg ser ut som en klovn.
Jeg ser egentlig ut som en klovn hver dag, så det kunne ha passet fint.
Ja california er herlig :) Men etter å ha tatt en grundigere titt på headeren din, samt lest innleggstittelen på innlegget under her, så ser det ut som om du hadde passet veldig godt inn her borte hvor den eneste loven som følges er make love, not war.
SV: Jaa, jeg vet, men jeg hadde jo sett litt 90210 først også, så jeg burde egentlig forventet det :) Skal se den nå :D
Jeg vil ha vår jeg også ! Det er så godt. Ha på seg tynnere og lettere klær, og for min del slipper jeg å ta bussen hver bidige dag til skolen - jeg kan kjøre scooter. Deilig ;p Likte bloggen din.
jeg gleder meg helt sykt til våren! Masse fint du hadde funnet ! :)
Jeg er så enig!! Hun er penest, og mest naturlig! :)
Jeg liker ikke fransk, så ser ikke på det.. Syntes fransk er så klysete. :P
sv; takker :)
Likte LOVE smykket..
Jeg også gleder meg til våår :D
takk! elsker headeren din!:)
Gleder meg også masse til våren :)
Aaah, gleder meg til våren! Mindre klær og nærmere sommeren. :D
SV: Ja, fint vær håper jeg og. Dessuten blir det påskeegg :D
åh ja!gleder meg sånn eg og =)) det blir herlig.
kjempe kult med slike bukser da, herlig gleder meg til det er tid for sommer klær og sommer vær og grilling osv, det blir konge:)
Ja, nå ser jeg virkelig fram til våren/sommeren!! <3
Kjempe tøffe frisyrer her :D
Og seler er hot! :D
Svar: Nei jeg vet det, Whitney ser helt normal ut! Dessuten syntes jeg hun har et normalt syn på ting. Dersom hun vinner blir jeg veldig glad :D
Bukseseler er kult, helt med på nr. 4 der ^^
så stilig den krølleboben var :P kanskje jeg skal prøve til neste fest! hehe
så stilig den krølleboben var :P kanskje jeg skal prøve til neste fest! hehe
Så mye inspirerende og fint, gleder meg virkelig til vår og sommer:)
Kult innlegg, I enjoyed it :D
Hun hadde fint hår! Tar sikkert lang tid å fikse... De hvite bukseselene var veldig fine:)
Gleder meg sykt til våren jeg også! :D
Liker nesten våren bedre enn sommer jeg=)
Bukseseler er knall!=D Liker det første bildet nederst!=)
tøff kort krølle sveis! :)
Så mange fine bilder :) jeg gleder meg masse!
jeg syns buksesæler er fint : D bruker det sjæl jeg !
Buksesæler er fint! :)
uff jeg er ikke så glad i 70-talls looken som er overalt for tiden..
men jeg ELSKET det smykket hun nederste modellen hadde, det var HELT meg :-)
Masse inspirasjon her :)
Du har himla god smak, grrrl!
Stilen til Fergie er råååå ! (:
Selebukser er ganske tøft ja!:) Digger det håret!
Takk! :) Gleder meg også til å pakke bort vinterklærne! Er mer enn klar for det nå! :)
Man henger aldri for langt etter så lenge man ser pen eller tøff ut med det man har på seg :D Jeg gleder meg aller mest til sommern ^^ Skal bli kjempe deilig å ha på seg skjørt igjen ^^
Masse fint altså! Gleder meg til sommern!
masse bra inspirasjon :)
Jeg vil ha sommer... Jeg savner den som en gal!!!
adore her hair here!
Jeg gleder meg å til våren! Det er så deilig å slippe å se ut som en polvott.
Eg glerer meg kjemoe mykje til våren, skal bli så godt:)
Jeg gleder meg vilt til våren! skal bli så deilig<3
lekker header!
jeg vil ha sommer nå :D
Hei hå!
Takk for kommentar på min blogg!
Ville nok ikkje gått for 4-aren eg heller. Haha, kven er det som går slik, anna enn modellane for kleda?
Kule frisyrar på bileta, slik hår vil eg òg ha! :D
(ps! Satan så mange lesarar du har!)
Jeg og gleder meg sykt til våren! Kle på seg det en har lyst til, ikke det en må, fordi det er 5 minusgrader ute!:) Fin Blogg!
Legg inn en kommentar