Buksene før the make over..
Etter litt klippings her og der
Wollas! Ikke så mye forandring men litt klippings her og der.. skal ikke være overdrevet heller o.O
Litt fiksings må til for og gjøre de stylish. 2 strikk, brettings og taattaaa!
The outfit for the day.


63 kommentarer:
Å kjøre limo i berkeley er morro ja! Så fine jeansene ble :]
Så stilig buksen ble!<3
Buksen ble kul:D
den ble kul da:D
Ble stilig!;) Føler jeg skal gjøre det samme med noen bukser jeg har hjemme.
ooh, fint hår
Gøy å fikse litt på klærne!:) jeg lagde en kjole av et gammelt skjørt og en topp som jeg brukte på nyttårsaften:)
Det er ikke så mye som skal til :) Det ble kult :D
Sa fin boksa ble :D
Ey, de ble jo kjempe tøffe :D
Stilig:)
Skal ikke så mye til for å fikse opp et par gamle jeans nei!
Så fin du var!! :D
Kjempe stilig! :)
Så kult !
stilig :D
blir enda kulere når du vasker bukser og det henger sånne tråder ned ^^
SV: Hva da? :)
Like it :)
Kule bukser! :)
Du er kjempe søt, og fin outfit! :)
Jeg like egentlig alle sammen!:)
hehe..
Ja, det er jo godt å komme seg opp tidlig også! Sånn at dagen blir lang og man rekker masse.
Så tøff buksen ble! Ikke mye som skal til, nei =)
Det ble jo kjempekult! Så utrolig lurt :D
Trodde jeg kommenterte i stad jeg. Bomma visst der. :P
Den ble hvertfall kjempetøff! :D
Buksa blei kjempestilig :D
Love what you have done with the jeans! I also do that :)
xoxo
Su
Det ble råtøffe:D
Fint outfit!
De ble kjempe pene!
We like ripped!=D
Stilig de ble! Fin outfit. :)
buksa ble kjempe tøff ;)
stilig buksa blei! er ikke mye som skal til :)
Det var kult med de blondene inni :)
Flink du er : )
stilig ^^
Nei, de er helt utsolgt :-( uff!
Nei, de er helt utsolgt :-( uff!
Love those jeans :)
Skulle ønske jeg også var så handy at jeg kunne fikse alt gammelt til å bli nytt og kult!
flink du er :)
AHAHHHA syns du det? nja.. kanskje..
rå outfit då! digga det du har på ovenpå :D
Fin outfit, og buksen ble veldig fin:) Tror jeg må prøve meg på noe såne jeg også!
Stiliiiig:)
Så kul den ble!;)
kult det var med hvite blonder inni hullet:)
Buksa ble jo drittstilig! :)
Så kult antrekk :D
hot,hot:)
oh. well done you! blei jo dritkult då. kjempefin sjorte også:)
Det ble kult;D
så tøff:) thank you! åå, det kamera hadde jeg før også :(
Sv: Tusen takk ;*
Så kul buksa blei da! Flink du er ;D
fin buksen ble:) Stilig outfit!
Synes jeansen ble kjempe stilige jeg! :)
Så bra buksen ble... Kanon...
så flink du er, de ble råfine!
Stilig :)
fin skjorte
er det meninga den skal være lang?
tøft! :)
du var flink, det er så lett å overdrive og ødelegge hele buksen!
buksa ble kjempe stilig. : )
det ble utrolig fint :D
You look so hot in jeans! I dont feel comfy in them :/
ah skjønner..
jeg har nemlig lagt min elsk på sånne lange skjorter som er så "in" om dagen..(pleier ikke løpe og kjøpe fordi ting er in men disse er så fete)
trodde kanskje den du hadde knytt opp var sånn lang, og da hadde mitt neste spørsmål til deg vært hvor du hadde fått tak i den hen ;)
Legg inn en kommentar