onsdag 28. januar 2009

bye bye old jeans, and hello new ones!


Buksene før the make over..


Etter litt klippings her og der


Wollas! Ikke så mye forandring men litt klippings her og der.. skal ikke være overdrevet heller o.O


Litt fiksings må til for og gjøre de stylish. 2 strikk, brettings og taattaaa!


The outfit for the day.

63 kommentarer:

Anonym sa...

Å kjøre limo i berkeley er morro ja! Så fine jeansene ble :]

Karoline sa...

Så stilig buksen ble!<3

Maria Helene Nilsen sa...

Buksen ble kul:D

Marthe sa...

den ble kul da:D

Malin Cecilia sa...

Ble stilig!;) Føler jeg skal gjøre det samme med noen bukser jeg har hjemme.

Anonym sa...

ooh, fint hår

Caroline sa...

Gøy å fikse litt på klærne!:) jeg lagde en kjole av et gammelt skjørt og en topp som jeg brukte på nyttårsaften:)

Anonym sa...

Det er ikke så mye som skal til :) Det ble kult :D

Vilde sa...

Sa fin boksa ble :D

Anonym sa...

Ey, de ble jo kjempe tøffe :D

Marit sa...

Stilig:)

Tuppene sa...

Skal ikke så mye til for å fikse opp et par gamle jeans nei!

victoria sa...

Så fin du var!! :D

Emelie sa...

Kjempe stilig! :)

Agnethe sa...

Så kult !

Xavi sa...

stilig :D
blir enda kulere når du vasker bukser og det henger sånne tråder ned ^^

Tonje Holm sa...

SV: Hva da? :)

Renate sa...

Like it :)

Yvonne sa...

Kule bukser! :)
Du er kjempe søt, og fin outfit! :)

Anonym sa...

Jeg like egentlig alle sammen!:)
hehe..

I sa...

Ja, det er jo godt å komme seg opp tidlig også! Sånn at dagen blir lang og man rekker masse.

Så tøff buksen ble! Ikke mye som skal til, nei =)

Julie Abelsen sa...

Det ble jo kjempekult! Så utrolig lurt :D

Tina sa...

Trodde jeg kommenterte i stad jeg. Bomma visst der. :P
Den ble hvertfall kjempetøff! :D

Anonym sa...

Buksa blei kjempestilig :D

Susana Rodrigues sa...

Love what you have done with the jeans! I also do that :)
xoxo
Su

annikken sa...

Det ble råtøffe:D
Fint outfit!

AlexandraEi sa...

De ble kjempe pene!

Anonym sa...

We like ripped!=D

Madeleine sa...

Stilig de ble! Fin outfit. :)

Marita sa...

buksa ble kjempe tøff ;)

Krii sa...

stilig buksa blei! er ikke mye som skal til :)

Helene sa...

Det var kult med de blondene inni :)

Line. sa...

Flink du er : )

Anonym sa...

stilig ^^

Saha Carter sa...

Nei, de er helt utsolgt :-( uff!

Saha Carter sa...

Nei, de er helt utsolgt :-( uff!

this wheel's on fire sa...

Love those jeans :)

Hilde N sa...

Skulle ønske jeg også var så handy at jeg kunne fikse alt gammelt til å bli nytt og kult!

Nugget sa...

flink du er :)

I dreamed a dream sa...

AHAHHHA syns du det? nja.. kanskje..
rå outfit då! digga det du har på ovenpå :D

Hanne sa...

Fin outfit, og buksen ble veldig fin:) Tror jeg må prøve meg på noe såne jeg også!

Elise sa...

Stiliiiig:)

BEMAVI sa...

Så kul den ble!;)

silje sa...

kult det var med hvite blonder inni hullet:)

Karoline sa...

Buksa ble jo drittstilig! :)

Camilla Didriksen sa...

Så kult antrekk :D

Anonym sa...

hot,hot:)

Anonym sa...

oh. well done you! blei jo dritkult då. kjempefin sjorte også:)

Andressa sa...

Det ble kult;D

Christina sa...

så tøff:) thank you! åå, det kamera hadde jeg før også :(

Renate Iselin sa...

Sv: Tusen takk ;*
Så kul buksa blei da! Flink du er ;D

Ingrid Marie sa...

fin buksen ble:) Stilig outfit!

Anonym sa...

Synes jeansen ble kjempe stilige jeg! :)

Jorunn sa...

Så bra buksen ble... Kanon...

Kristine sa...

så flink du er, de ble råfine!

Malina sa...

Stilig :)

trolia sa...

fin skjorte
er det meninga den skal være lang?

Ingrid sa...

tøft! :)

Anne-marte sa...

du var flink, det er så lett å overdrive og ødelegge hele buksen!

Malin sa...

buksa ble kjempe stilig. : )

Ann Emmely Louise sa...

det ble utrolig fint :D

yiqin; sa...

You look so hot in jeans! I dont feel comfy in them :/

trolia sa...

ah skjønner..
jeg har nemlig lagt min elsk på sånne lange skjorter som er så "in" om dagen..(pleier ikke løpe og kjøpe fordi ting er in men disse er så fete)
trodde kanskje den du hadde knytt opp var sånn lang, og da hadde mitt neste spørsmål til deg vært hvor du hadde fått tak i den hen ;)