På torsdag tror jeg det var fikk jeg endelig Busted dvd'n i posten. Savner den gruppa der skikkelig mye! *sukk* De "gjorde det slutt" 14 januar 2005. Gnah som tider flyr..
Men uansett jeg satt og så på dnd'n i natt, man kan jo fremdeles alle sangene deres utenatt haha. Hmrf og Jonas Brothers har tatt to av sangene deres " What I go to school for" og "year 3000". Hmrf husker James sa i et program en gang "maybe one day some big band will sing one of our songs.." Well guess what James, du hadde rett.
Photo: Aggy (haha treet ser litt skeivt ut siden jeg sitter i sofan og tok bilde)
Ellers i dag så har pappa satt opp juletreet i stuen *glise* Wooow det er svææært! Vi har alltid høye juletrær siden taket i stuen er så høyt. Så i år er juletreet vårt litt over 4 meter : )


5 kommentarer:
Oi, så stort og fint tre dere har! :)
Wow, kan ikke tro det er såå lenge siden. Hehe. Så heldig dere er, det store juletreet. Tipper det blir skikkelig fint når dere får pynta det! :)
Sv: aah, koselig. Takk for det :)
4 meter?? det er høyt haha!
Sv: aah, koselig. Takk for det :)
4 meter?? det er høyt haha!
japp 4 meter :)
Legg inn en kommentar