Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
18 kommentarer:
Ja, hun har kule klær (:
Ashley er kjempe kul!
Kul stil også :P
Sv. det var storm her i går også. Men det er vindstille i dag! Men enda ikke noe snø! :(
Har ikke sett så mye på stilen hennes, men hun var iallefall veldig kul på de bildene!:)
Helt enig - rå stil! Også er den så variert :)
Takk:D
Hun har kjempe fin stil!<3
Så fin blogg du har :)
Jeg liker headeren din jeg da:) synes ikke den må byttes;) og jaa hu har ganske bra stil:)
Ho har det ja :) Fin blogg!
sv. jeg vet! Jim carrey er helt utrolig!
Mhm, stilen hennes er litt rå :D
Liker også stilen hennes veldig godt!
Hun er så pen :) Og stilen er kjempebra!
Ja, faen for en stil <3
Og hva er så gale med headeren, egentlig?;)
Hun hadde faktisk rå stil ! :D
Takk i lige måde :-D
likte stilen til Ashley også
Kul stil ass:P
Jeg synes hun treffer godt noen ganger, andre ganger er jeg mer skesptisk:p
elsker ashley, og stilen hennes!
big fan :-)<3
www.eveelian.blogg.no
Legg inn en kommentar