søndag 21. desember 2008

Ashley



Dama har litt rå stil da ^^,

Og NEI headern skal ikke bli der så lenge så slapp off, den må bare være der til jeg finner på noe bedre : )

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hun har kule klær (:

Nina sa...

Ashley er kjempe kul!
Kul stil også :P

Sv. det var storm her i går også. Men det er vindstille i dag! Men enda ikke noe snø! :(

Maria Helene Nilsen sa...

Har ikke sett så mye på stilen hennes, men hun var iallefall veldig kul på de bildene!:)

Anonym sa...

Helt enig - rå stil! Også er den så variert :)

Emelie sa...

Takk:D
Hun har kjempe fin stil!<3

Anonym sa...

Så fin blogg du har :)

Anonym sa...

Jeg liker headeren din jeg da:) synes ikke den må byttes;) og jaa hu har ganske bra stil:)

Elise sa...

Ho har det ja :) Fin blogg!

Nina sa...

sv. jeg vet! Jim carrey er helt utrolig!

Anonym sa...

Mhm, stilen hennes er litt rå :D

Tuppene sa...

Liker også stilen hennes veldig godt!

Camilla Didriksen sa...

Hun er så pen :) Og stilen er kjempebra!

BELBITA sa...

Ja, faen for en stil <3
Og hva er så gale med headeren, egentlig?;)

Caa sa...

Hun hadde faktisk rå stil ! :D

Anonym sa...

Takk i lige måde :-D
likte stilen til Ashley også

Anonym sa...

Kul stil ass:P

*--Christine--* sa...

Jeg synes hun treffer godt noen ganger, andre ganger er jeg mer skesptisk:p

Anonym sa...

elsker ashley, og stilen hennes!
big fan :-)<3

www.eveelian.blogg.no