Vi lagde masse fine kort (jeg er så flink til og "irritere" når de andre lager kort - riste i bordet, gi "komplimanger" osv haha! De er så gla i meg atte ^^), spiste pepperkaker og drakk julebrus (Hansa vel og merke *fysh!*) og så på juletegnefilmer, Tom & Jerry og Dalmatiner greie øøh. Men uansett, slenger inn noen bilder fra kvelden jeg : )
Haha hadde det morro med og lage dette ja ^^
Aww ble litt fornøyd med det ^^ haha.
Rawr! Lekkert ^^
Camilla sine gardiner. Tror hun har lite og finne på om dagene *roll eyes*
Kortlagerne fra Askøy!
Flink og rote er vi og :p
Monge bilde må være med og, er man fra Askøy monger man alltid. Sånn er det bare :)
Seriøs? Aldri hørt om!


8 kommentarer:
Å, så morsomt :-D
Så koselig da :) Fine kort ;)
Så koselig da :) Fine kort ;)
åhh..så koselig!<3
Så flink du var! :)
Ser storkos ut jo! :p
åå..så gøy:) Man blir aldri for gammel for juleverksted:D
flink du er Agata ! : )
så koselige kort dere lagde da <3
juleverksted får meg alltiiid i julestemning!
Legg inn en kommentar