søndag 14. desember 2008

Juleverksted!

Yeah i kveld var det juleverksted..igjen! Haha, men heldigvis hadde vi med oss Michelle som er hjemme på perm ting sak en ukes tid nå^^
Vi lagde masse fine kort (jeg er så flink til og "irritere" når de andre lager kort - riste i bordet, gi "komplimanger" osv haha! De er så gla i meg atte ^^), spiste pepperkaker og drakk julebrus (Hansa vel og merke *fysh!*) og så på juletegnefilmer, Tom & Jerry og Dalmatiner greie øøh. Men uansett, slenger inn noen bilder fra kvelden jeg : )



Haha hadde det morro med og lage dette ja ^^

Aww ble litt fornøyd med det ^^ haha.

Rawr! Lekkert ^^

Camilla sine gardiner. Tror hun har lite og finne på om dagene *roll eyes*

Kortlagerne fra Askøy!

Flink og rote er vi og :p

Monge bilde må være med og, er man fra Askøy monger man alltid. Sånn er det bare :)
Seriøs? Aldri hørt om!

8 kommentarer:

Anette sa...

Å, så morsomt :-D

Anonym sa...

Så koselig da :) Fine kort ;)

Anonym sa...

Så koselig da :) Fine kort ;)

Karoline sa...

åhh..så koselig!<3

Yvonne sa...

Så flink du var! :)
Ser storkos ut jo! :p

Anonym sa...

åå..så gøy:) Man blir aldri for gammel for juleverksted:D

Anonym sa...

flink du er Agata ! : )

Kristine sa...

så koselige kort dere lagde da <3
juleverksted får meg alltiiid i julestemning!