Denne gangen går det vist ut på og rable ned 6 ting om meg selv. Det var jo ganske greit så får dere samtidig vite litt mer om meg.
Here we go!
- Jeg har spilt i korps [spilte kornett] i 10 år men sluttet det året jeg skulle få 10års medalje.
- Jeg må alltid se en episode eller to av Friends før jeg legger meg.
- Bruker linser, er blind uten. - 3,75 & - 4,25 har jeg.
- Elsker og ha håret i en "dutt" øøh haha.
- Hater klovner og porselens dukker! Freaker ut hver gang jeg ser noen. Har noen kompiser som hele tiden må prøve seg vettu fordi de syns det er så fun...
- Jeg kan høre på Guns n' Roses - Don't Cry om og om igjen. Kan høre på den en hel uke i strekk uten og gå lei!
"dutt" øhm
Er faktisk intervju med meg og ei venninne i denne mnd's TOPP blad! *iiikes!*


25 kommentarer:
Ja, ikke sant? Flink folk de der altså ;)
jeg liker IKKE å bli tagget:P
Klovner er skummelt!
Ser du virkelig 1 til 2 episoder av Friends hver dag!?
niice, da får jeg lese topp :)
Og forresten, jeg er nok mer blind enn deg har -4,5 på begge øynene :)
Morro å være i avisa da ;)
Jeg liker heller ikke dukker og sånn..uff.
ojj.. hvorfor ble dere intervjuet?
spennende altså =)
Marius - så og si hverdag ja hehe. Såklart er jeg kjempe trøtt så orker jeg ikke sitte oppe bare for og sitte oppe liksom..
Birdln-var vel pga et innlegg i bloggen tidligere der jeg skrev litt om at jeg skulle til Oslo for og være hos ei venninne og dra på konsert med som jeg først hadde møtt over nette :)
Så kult da! :D
Morsomt at du tok utfordringen. Det er noe dritt å måtte bruke linser, men jeg er tross alt glad for at det finnes. Jeg nekter nemlig å gå med briller, hehe..
Christine: hehe briller er ganske fancy og da hvis man finner briller man liker og ser stylish ut! jeg elsker mine nye designer briller som jeg kjøpte mye billigere i Polen!
det er digg å få alt håret vekk i en dott!! nå har jeg desverre litt for kosrt hår til det.. :)
Sv. Jeg synes også at filmene er bra, men jeg tror ikke jeg har noen favoritt. Så spennende at du har litt intervjuet i TOPP! Må skjekke det ut.
Så mange flotte og morsome informasjon om deg! :D
1, 3, 4 og 6, Kjenner meg (helt)igjen;p
Guns n' Roses!<3
Hehe, jeg elsker også å ha håret i en "dutt" ;p
Så artig å lese :)
Å så morro :D Hvordan kom dere dit da, i topp mener jeg:?P
hei hei! bra post. I like!
Kult at du ble fornøyd. jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg ser disse taggene, fordi jeg er blitt tagget jeg også- og jeg har utsatt det.. men bruker linser jeg også om det er en trøst.. blind uten sjæl:)
h he. ha en super mandag
Enig med dutten.
OG FAEN - endelig. Deg har jeg leita etter lenge. Jeg hater klovner og porselensdukker. Jeg kan seriøst sette meg rett ned på bakken og gråte. Har historier, jeg er så teit!
TAKK - nå kan jeg vise at det ikke bare er meg. Hoho
Jeg liker ikke porselensdukker eller klovner jeg heller. !!!
ahhh, nå skal det bli godt med en pizza
Espen - pizza ja! så seint!? :O
Caa - braa! de er SKUMLE!
Jeg spilte og kornett :D
Morsomt å lese:) Så gøy å være i Topp da. Kanskje jeg skal kjøpe det ?:D
måtte bare kommentere her også. ser enten 1,2 episoder av friends eller two and a half men før jeg legger meg :P Jeg har håret i en "dutt" nå haha, og jeg liker det.
Guns N' Roses - Dont cry. er den mest nydligste sangen jeg vet om. Kan høre på den flere uker, uten å gå lei. Har en historie bak den også, kanskje litt derfor...
God natt :)
Skal faktisk kjøpe topp bladet etterpå, bare fordi jeg er så nysgjerrig:P hehe. Hakke kjøpt det siden ungdomskolen engang :b
Legg inn en kommentar