mandag 15. desember 2008

It's all about ME!

Heisann ble vist tagget igjen jeg da haha. Denne gangen av Christine.
Denne gangen går det vist ut på og rable ned 6 ting om meg selv. Det var jo ganske greit så får dere samtidig vite litt mer om meg.
Here we go!

  1. Jeg har spilt i korps [spilte kornett] i 10 år men sluttet det året jeg skulle få 10års medalje.
  2. Jeg må alltid se en episode eller to av Friends før jeg legger meg.
  3. Bruker linser, er blind uten. - 3,75 & - 4,25 har jeg.
  4. Elsker og ha håret i en "dutt" øøh haha.
  5. Hater klovner og porselens dukker! Freaker ut hver gang jeg ser noen. Har noen kompiser som hele tiden må prøve seg vettu fordi de syns det er så fun...
  6. Jeg kan høre på Guns n' Roses - Don't Cry om og om igjen. Kan høre på den en hel uke i strekk uten og gå lei!

"dutt" øhm


Er faktisk intervju med meg og ei venninne i denne mnd's TOPP blad! *iiikes!*

25 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ikke sant? Flink folk de der altså ;)

Anonym sa...

jeg liker IKKE å bli tagget:P

MagnusQtie sa...

Klovner er skummelt!
Ser du virkelig 1 til 2 episoder av Friends hver dag!?

Anonym sa...

niice, da får jeg lese topp :)
Og forresten, jeg er nok mer blind enn deg har -4,5 på begge øynene :)

Emelie sa...

Morro å være i avisa da ;)
Jeg liker heller ikke dukker og sånn..uff.

Benedicte sa...

ojj.. hvorfor ble dere intervjuet?
spennende altså =)

It's Aggy bitch! sa...

Marius - så og si hverdag ja hehe. Såklart er jeg kjempe trøtt så orker jeg ikke sitte oppe bare for og sitte oppe liksom..
Birdln-var vel pga et innlegg i bloggen tidligere der jeg skrev litt om at jeg skulle til Oslo for og være hos ei venninne og dra på konsert med som jeg først hadde møtt over nette :)

*--Christine--* sa...

Så kult da! :D
Morsomt at du tok utfordringen. Det er noe dritt å måtte bruke linser, men jeg er tross alt glad for at det finnes. Jeg nekter nemlig å gå med briller, hehe..

It's Aggy bitch! sa...

Christine: hehe briller er ganske fancy og da hvis man finner briller man liker og ser stylish ut! jeg elsker mine nye designer briller som jeg kjøpte mye billigere i Polen!

Anonym sa...

det er digg å få alt håret vekk i en dott!! nå har jeg desverre litt for kosrt hår til det.. :)

Nina sa...

Sv. Jeg synes også at filmene er bra, men jeg tror ikke jeg har noen favoritt. Så spennende at du har litt intervjuet i TOPP! Må skjekke det ut.

Så mange flotte og morsome informasjon om deg! :D

DirtyJulie sa...

1, 3, 4 og 6, Kjenner meg (helt)igjen;p

Anonym sa...

Guns n' Roses!<3

Malina sa...

Hehe, jeg elsker også å ha håret i en "dutt" ;p

Camilla Didriksen sa...

Så artig å lese :)

Maria Helene Nilsen sa...

Å så morro :D Hvordan kom dere dit da, i topp mener jeg:?P

Hippie, hippie - milkshake sa...

hei hei! bra post. I like!
Kult at du ble fornøyd. jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg ser disse taggene, fordi jeg er blitt tagget jeg også- og jeg har utsatt det.. men bruker linser jeg også om det er en trøst.. blind uten sjæl:)
h he. ha en super mandag

BELBITA sa...

Enig med dutten.
OG FAEN - endelig. Deg har jeg leita etter lenge. Jeg hater klovner og porselensdukker. Jeg kan seriøst sette meg rett ned på bakken og gråte. Har historier, jeg er så teit!
TAKK - nå kan jeg vise at det ikke bare er meg. Hoho

Caa sa...

Jeg liker ikke porselensdukker eller klovner jeg heller. !!!

Anonym sa...

ahhh, nå skal det bli godt med en pizza

It's Aggy bitch! sa...

Espen - pizza ja! så seint!? :O
Caa - braa! de er SKUMLE!

Overland sa...

Jeg spilte og kornett :D

Agnethe sa...

Morsomt å lese:) Så gøy å være i Topp da. Kanskje jeg skal kjøpe det ?:D

AnjaVictoria sa...

måtte bare kommentere her også. ser enten 1,2 episoder av friends eller two and a half men før jeg legger meg :P Jeg har håret i en "dutt" nå haha, og jeg liker det.

Guns N' Roses - Dont cry. er den mest nydligste sangen jeg vet om. Kan høre på den flere uker, uten å gå lei. Har en historie bak den også, kanskje litt derfor...

God natt :)

Anonym sa...

Skal faktisk kjøpe topp bladet etterpå, bare fordi jeg er så nysgjerrig:P hehe. Hakke kjøpt det siden ungdomskolen engang :b