Jingle bells chime in jingle bell time
Dancing and prancing in Jingle Bell Square
In the frosty air.
Aiiiit! I dag kom endelig foto albumet jeg har laget til bestefar! Pappa hadde vært og hentet det hos Elkjøp, så det lå oppe på kjøkkenet når jeg sto opp. Det ble fantastisk nydelig I will tell yah!Albumet ser omtrent ut som en tynn bok og inneholder bilder som jeg selv har tatt av natur og sånt inærheten av her jeg bor.
Kan jo alltids legge ut noen av bildene som er med i albumet her:


15 kommentarer:
Så fine bilder du har tatt :)
fine bilder :D Tror bestefaren din blir glad :)
Sv. så bra at du setter pris på dem! :D
Brae bilda du har tatt! :)
Jeg har blitt med på litt "blogg-moro" --> og har i den anledning "utfordret" deg. Sjekk bloggen min for mer info =)
Så fine bilder :)
Åå, så koselig gave!<3 Det blir han sikkert kjempe glad for!=)
Kjempe fine bilder =)
Herlige bilder :)
De bildene var ganske utrolige fiine!! :P
De bildene var ganske utrolige fiine!! :P
Nice pics! ;D
Nice pics! ;D
Fine bilder, og var jo ei kjempeflott gave synes jeg :D
For noen nydelige bilder!<3
Legg inn en kommentar