lørdag 13. desember 2008

Jingle bell rock

Jingle bells chime in jingle bell time
Dancing and prancing in Jingle Bell Square
In the frosty air.

Aiiiit! I dag kom endelig foto albumet jeg har laget til bestefar! Pappa hadde vært og hentet det hos Elkjøp, så det lå oppe på kjøkkenet når jeg sto opp. Det ble fantastisk nydelig I will tell yah!
Albumet ser omtrent ut som en tynn bok og inneholder bilder som jeg selv har tatt av natur og sånt inærheten av her jeg bor.
Kan jo alltids legge ut noen av bildene som er med i albumet her:

15 kommentarer:

Åshild sa...

Så fine bilder du har tatt :)

Overland sa...

fine bilder :D Tror bestefaren din blir glad :)

Nina sa...

Sv. så bra at du setter pris på dem! :D

Ina Margrethe sa...

Brae bilda du har tatt! :)

*--Christine--* sa...

Jeg har blitt med på litt "blogg-moro" --> og har i den anledning "utfordret" deg. Sjekk bloggen min for mer info =)

Madeleine sa...

Så fine bilder :)

Anonym sa...

Åå, så koselig gave!<3 Det blir han sikkert kjempe glad for!=)

Camilla Didriksen sa...

Kjempe fine bilder =)

Anonym sa...

Herlige bilder :)

Anonym sa...

De bildene var ganske utrolige fiine!! :P

Anonym sa...

De bildene var ganske utrolige fiine!! :P

AnjaVictoria sa...

Nice pics! ;D

AnjaVictoria sa...

Nice pics! ;D

Maria Helene Nilsen sa...

Fine bilder, og var jo ei kjempeflott gave synes jeg :D

Karoline sa...

For noen nydelige bilder!<3