onsdag 10. desember 2008

Juleverksted 7 des.


Haha vi er veldig flink til og rote iallefall : )


Pepperkaker er naaaam


Jeg er dyktig! *knis*




Haha mens Beate fikk tlf måtte meg og Camilla overta kromkake stekingen, oh nooo! Too mye ansvar for to stakkars tøser!


*kremt*


Beate har vært flink og pyntet!


Tror vi ga opp bakingen til slutt haha, så vi lagde heller noen nydelige julekort


Tihi

11 kommentarer:

Nina sa...

Så utrolig hyggelig og koslig det ser ut! :P

Takk for tipset på bloggen! :P

Madeleine sa...

Ser ut som dere koste dere hvertfall :)

Johanne sa...

Herlig :D

Nina sa...

Sv. så kult Synes merkene har mange bra produkter! :D Men jeg har ikke så mye erfaring med maxfactor! Har kun et produkt fra det!

Yvonne sa...

Nam! Fikk lyst på kake:D

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig koselig ut :) Ble litt sulten også, hihi!

Anonym sa...

ååå så koselig, namnam!! :D

Anonym sa...

Jeg er helt enig i at emo først og fremst er en musikksjanger. Det var derfor jeg redigerte bildene, for å sette det på spissen.

*--Christine--* sa...

Så kjekt! :) Jeg hadde også juleverksted med noen venninner, var superkoselig;D

Malina sa...

Det ser ut som dere hadde det veldig koselig! :) fine bilder.

trolia sa...

klarer du lage kokosmakroner også?
isåfall er du invitert hit! :P