
Haha vi er veldig flink til og rote iallefall : )

Pepperkaker er naaaam

Jeg er dyktig! *knis*


Haha mens Beate fikk tlf måtte meg og Camilla overta kromkake stekingen, oh nooo! Too mye ansvar for to stakkars tøser!

*kremt*

Beate har vært flink og pyntet!

Tror vi ga opp bakingen til slutt haha, så vi lagde heller noen nydelige julekort

Tihi


11 kommentarer:
Så utrolig hyggelig og koslig det ser ut! :P
Takk for tipset på bloggen! :P
Ser ut som dere koste dere hvertfall :)
Herlig :D
Sv. så kult Synes merkene har mange bra produkter! :D Men jeg har ikke så mye erfaring med maxfactor! Har kun et produkt fra det!
Nam! Fikk lyst på kake:D
Så utrolig koselig ut :) Ble litt sulten også, hihi!
ååå så koselig, namnam!! :D
Jeg er helt enig i at emo først og fremst er en musikksjanger. Det var derfor jeg redigerte bildene, for å sette det på spissen.
Så kjekt! :) Jeg hadde også juleverksted med noen venninner, var superkoselig;D
Det ser ut som dere hadde det veldig koselig! :) fine bilder.
klarer du lage kokosmakroner også?
isåfall er du invitert hit! :P
Legg inn en kommentar