Friends will be friends
When you're in need of love they give you care and attention
Friends will be friends
When youre through with life and all hope is lost
Hold out your hands cos friends will be friends right 'till the end
I dag har jeg vært i Sogn i begravelse til onkel til pappa, ganske fin tur, men jækla ustabilt vær på turen, snø, regn, snø, regn, snø, regn, maaaasse snø, snø, regn, slaps, regn, slaps, snø osv.. Tok ca 3 1/2 time dit fra Bergen. Men vi snakker ikke mer om det, begravelser er så triste, så vi tenker ikke mer på det, i dag iallefall.
Ellers på søndag hadde jeg og noen venninner juleverksted, legger ut bilder seinere en dag når jeg får de sendt, klarte såklart og glemme kameraet mitt hjemme *roll eyes*. Typisk meg haha.
Så jeg legger heller ut et par bilder av meg og bestevenninna mi, Michelle <3
She's endelig hjemme for en liten stund nå!


13 kommentarer:
Så koselige bilder av dere :) ja, det var det som slo meg også, framgangsmåten! ;p
Så koselig med juleverksted! :)
Alle har juleverksted nå fortiden, jeg må nok ordne i stand noe her og ;) hehe, søte bilder!
Sånne juleverksteder er skikkelig koselig :) Det er ordentlig kvalitetstid med venner :)
Juleverksted er kjempe hyggelig, var på det på lørdag, med familien :D
stilig header!:)
elsker julen. kult bilde av dere to øverst:)forresten kommer topp-bladet ut 19.des;)
Takk :-D Tøff header! mihi
Svar: Ja, jeg digger den grå kjolen mer og mer for hver gang jeg ser den ;)
Jeg hater begravelser.. Huff..
Fine bilder av dere :)
juleverksted er kos!
Kondulerer:/<3
haha jeg er blond! ;D *savne litt* :p
Michelle - haha jaaa, ååh jeg vil bli blond igjen!!
Caroline- takk : )
Celine - tøøøft! da kommer det snart i posten :D
Legg inn en kommentar