Dette skulle jeg da fortelle til bestevenninna mi på msn seinere, og da ble det sånn:

Meg: hahahaha jeg kjedet meg sånn at jeg har malt en farge på hver neggel
Michelle: emo XD
Meg: no ska du høre; grønn rosa lilla orange blå gul brun mørke grønn svart og mørke rosa ^^
Michelle: hahaha eg skulle telle de og telte "mørke" med som en farge.. bra gjort xD
Meg: det gjorde eg og når eg skrev de te lars hahaha lurte på kosn eg klarte og ha 12 fingre
Michelle: vet du ikke hvor mange fingre du har?? *ler*


12 kommentarer:
Morro med litt forandring da, jeg har sorte negler for øyeblikket :)
ny luke er åpnet !!!
Så søte negler, eg og gjer alltid noke sånt når eg kjede meg;p
Sånt kan jeg også finne på når jeg kjeder meg :p
Sånt kan jeg også finne på når jeg kjeder meg :p
Hehe, så morro :D Det bruker jeg også gjøre når jeg kjeder meg :p
Stilig! Jeg klarer aldri å lakke neglene jeg, det eneste jeg får til er helt klar lakk:P
søte negler ^^
Det er ikke så greit å holde styr på!=P Kule negler!=)=)
Haha takk :D!
haha blondiepowR! ;D
yeeeeeeeeeah :D!
Legg inn en kommentar