torsdag 11. desember 2008

Fargerik

Haha jeg kjedet meg sånn i går kveld at jeg malte neglene mine i forskjellige farger ^^
Dette skulle jeg da fortelle til bestevenninna mi på msn seinere, og da ble det sånn:



Meg: hahahaha jeg kjedet meg sånn at jeg har malt en farge på hver neggel
Michelle: emo XD
Meg: no ska du høre; grønn rosa lilla orange blå gul brun mørke grønn svart og mørke rosa ^^
Michelle: hahaha eg skulle telle de og telte "mørke" med som en farge.. bra gjort xD
Meg: det gjorde eg og når eg skrev de te lars hahaha lurte på kosn eg klarte og ha 12 fingre
Michelle: vet du ikke hvor mange fingre du har?? *ler*

12 kommentarer:

Anonym sa...

Morro med litt forandring da, jeg har sorte negler for øyeblikket :)

Anonym sa...

ny luke er åpnet !!!

Yvonne sa...

Så søte negler, eg og gjer alltid noke sånt når eg kjede meg;p

Madeleine sa...

Sånt kan jeg også finne på når jeg kjeder meg :p

Madeleine sa...

Sånt kan jeg også finne på når jeg kjeder meg :p

Maria Helene Nilsen sa...

Hehe, så morro :D Det bruker jeg også gjøre når jeg kjeder meg :p

*--Christine--* sa...

Stilig! Jeg klarer aldri å lakke neglene jeg, det eneste jeg får til er helt klar lakk:P

Linda sa...

søte negler ^^

Anonym sa...

Det er ikke så greit å holde styr på!=P Kule negler!=)=)

It's Aggy bitch! sa...

Haha takk :D!

Mi...ckey Mouse! sa...

haha blondiepowR! ;D

It's Aggy bitch! sa...

yeeeeeeeeeah :D!