
Madonna er en av 80 tallets store ikoner, ingen kan motsi meg når jeg skriver det.
Hun hadde alt man måtte ha for og være in the fashion world vil jeg påstå. She's got the 80's styyyyle! <3
Movies

Dirty Dancing kom ut i 1987 og er en av de beste og romantiske filmene fra 80 tallet, syns jeg. Andre filmer fra 80-tallet som jeg liker er:
- Fame
- Flashdance
- Footloose
- Beverly Hills Coop
- Back To The Future
- Batman

Blondie - The Tide Is High
Abba - The Winner Takes It All
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock N' Roll
Paul McCartney & Stevie Wonder - Ebony And Ivory
Willie Nelson - Always On My Mind
Police - Every Breath You Take
Culture Club - Karma Chameleon
Toto - Africa
Kylie Minouge - I Should Be So Lucky
Tina Turner - What's Love Got To Do With It
Paul Mccartney And Michael Jackson - Say, Say, Say
Denise Williams - Let's Hear It For The Boy
Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You
Lionel Richie - Stuck On You
Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go


14 kommentarer:
Mye godt å ta med seg fra den tiden ja, skulle nesten ønske at jeg levde da. Men det er en fin inspirasjon, jeg elsker headbands! Og ikke for å snakke om dirty dancing.
Jeg også elsker the 80s :D
Elsker 80 tallet<3
Mye kult fra 80-tallet ja! Morsomt å se på alt de gikk med, noe er litt på grensen til harry-hehe:)
Er faktisk ikke så fan som du av 80-tallet! Men må innrømme at da kom det masse brae låta og filmer :D Deriblant det du nevner :)
syns 80'tallet er drit kult jeg ! seriøst, hehe
det er det :D
liker 80-tallet :D
det herlige 8-tallet sier jeg bare :D
Vet jeg er gutt, men Dirty Dancing er bra liksom :P Sett den altfor mange ganger :O
hehe, liker det meste jeg =)
Bra innlegg! 80-tallet er stilig :D
Mye morsomt fra 80 tallet :-) Morsomt å høre de som var ungdommer på den tiden fortelle:-b
80-tallet hadde mange bra artister og filmer!:)
Legg inn en kommentar