tirsdag 30. desember 2008

Hippie inspired

Aiity! Fikset litt på header'n, ble egentlig ganske fornøyd : )


What do you think, for mye eller akkurat passe?

Som du sikkert ser så er den ganske mye hippie-style, grunnen er så enkel som at jeg er kjempe fasinert av hippie stilen!
Fant noen søte bilder hindagen når jeg skulle leite etter noen free theme's til mobiln:




Hippie bakgrunn stoff
(kilde; wikipedia)

Begrepet «hippie» kom fra det engelske ordet «hip». Dette var amerikansk beatnikslang for en person som var «med i tiden». Ordet hippie opptrer i Jack Kerouacs roman På kjøret (On The Road) fra 1957.

Hippiebevegelsen ble en protest som besto av nedstrippede, sminkeløse mennesker som verdsatte det opprinnelige mennesket og naturen rundt. Hippiebevgelsen var også utgangspunktet for omfattende kulturell og kunstnerisk nyskaping, spesielt innen musikk, men også innen billedkunst, litteratur, film, tegneserier og alle mulige hybrider av disse, ofte beskrevet som undergrunnsstil eller underground.


«I think the highest and lowest points are the important ones. Anything else is just… in between. I want the freedom to try everything.» - Jim Morrison -

30 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Så kul den ble!:) Hippiestilen er kul og skjønner godt at du blir insporert av den.

Hanne sa...

Synes headeren din ble kjempefin jeg, absolutt ikke for mye:)

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

WOW, det var drit stilig!!

C sa...

ble bra! :) hippiestilen er tøff, liker den godt, jeg :)

Anonym sa...

fin header :D

Angela.I.D sa...

likte headern, fin. :-D

Anonym sa...

Headern ble drit kul, mye bedre enn den forrige!=)

It's Aggy bitch! sa...

takk : )!

Anonym sa...

Stilig :-D

victoria elisabeth,- sa...

drit kul header ! :-DD

BEMAVI sa...

Jeg og elsker hippi tiden -og stilen! Headeren var kjempefin!:)

1 sa...

Headeren var skikkelig kul! :D
Jeg elsker hippiestilen, tiden og alt jeg og.. Det virker så, fredfult og fiint på en måte XD

Anonym sa...

Sv: Tusen takk :) Det er alltid koselig da! Håper du hadde det kos, og at du fant deg noe fint :D

Utrolig kul header, digget den!

Nina sa...

Sv. Så bra at du setter pris på tipsene mine og innleggene mine! :P Føler at jeg må dele informasjon om er viktig for helsen og hygiene. Bare si i fra hvis du ønsker informasjon om mer eller ønsker tips så kan jg prøve å godt jeg kan! :D
Liker headeren din :D Kjempe kul! :D

Ragna sa...

Hei og takk for kommentar! Fin blogg du har da - headeren din synes jeg var utrolig kul. Bra at du har valgt deg et tema for headeren - hippiestilen er en veldig deilig stil og har rom for masse kreativitet og ville påfunn! Håper du har en fin romjul - ønsker deg et godt nytt år når den tid kommer :-)

Rikkkas idyll sa...

Bra innlegg :)

Livetsdrømmer sa...

Stilig header!! Behold den :)

Karoline sa...

Kjempefin header! :) den var kjempestilig :P

- sa...

Headeren var kjempetøff! :D

Anonym sa...

sv: Oi,nei da ville jeg nok heller hatt min problemstilling.
Kan ikke være noe moro at noen liksom skal ta bestemoren din sin plass,også etter bare 4 år.
Er hun hyggelig da?

Unknown sa...

Godt nyttår, babe! :-D

MagnusQtie sa...

litt vel hippie, men om du liker det så...
the doors <3

Karoline sa...

Nydelig header søta!<3

Tuppene sa...

Headeren ble råtøff!!

Anonym sa...

Sv: Ånei , det gjør det jo ikke akkurat lettere.

I lige måde :) Godt nyttår :)

Agnethe sa...

Headeren ble kul!

trolia sa...

jeg har bare et ord til deg:

DRITFINT!

Karoline sa...

kjempe fiin:D

Unknown sa...

Kul heading dette da :)

Godt Nytt År!