
What do you think, for mye eller akkurat passe?
Som du sikkert ser så er den ganske mye hippie-style, grunnen er så enkel som at jeg er kjempe fasinert av hippie stilen!
Fant noen søte bilder hindagen når jeg skulle leite etter noen free theme's til mobiln:


Hippie bakgrunn stoff
(kilde; wikipedia)
Begrepet «hippie» kom fra det engelske ordet «hip». Dette var amerikansk beatnikslang for en person som var «med i tiden». Ordet hippie opptrer i Jack Kerouacs roman På kjøret (On The Road) fra 1957.
Hippiebevegelsen ble en protest som besto av nedstrippede, sminkeløse mennesker som verdsatte det opprinnelige mennesket og naturen rundt. Hippiebevgelsen var også utgangspunktet for omfattende kulturell og kunstnerisk nyskaping, spesielt innen musikk, men også innen billedkunst, litteratur, film, tegneserier og alle mulige hybrider av disse, ofte beskrevet som undergrunnsstil eller underground.

«I think the highest and lowest points are the important ones. Anything else is just… in between. I want the freedom to try everything.» - Jim Morrison -


30 kommentarer:
Så kul den ble!:) Hippiestilen er kul og skjønner godt at du blir insporert av den.
Synes headeren din ble kjempefin jeg, absolutt ikke for mye:)
WOW, det var drit stilig!!
ble bra! :) hippiestilen er tøff, liker den godt, jeg :)
fin header :D
likte headern, fin. :-D
Headern ble drit kul, mye bedre enn den forrige!=)
takk : )!
Stilig :-D
drit kul header ! :-DD
Jeg og elsker hippi tiden -og stilen! Headeren var kjempefin!:)
Headeren var skikkelig kul! :D
Jeg elsker hippiestilen, tiden og alt jeg og.. Det virker så, fredfult og fiint på en måte XD
Sv: Tusen takk :) Det er alltid koselig da! Håper du hadde det kos, og at du fant deg noe fint :D
Utrolig kul header, digget den!
Sv. Så bra at du setter pris på tipsene mine og innleggene mine! :P Føler at jeg må dele informasjon om er viktig for helsen og hygiene. Bare si i fra hvis du ønsker informasjon om mer eller ønsker tips så kan jg prøve å godt jeg kan! :D
Liker headeren din :D Kjempe kul! :D
Hei og takk for kommentar! Fin blogg du har da - headeren din synes jeg var utrolig kul. Bra at du har valgt deg et tema for headeren - hippiestilen er en veldig deilig stil og har rom for masse kreativitet og ville påfunn! Håper du har en fin romjul - ønsker deg et godt nytt år når den tid kommer :-)
Bra innlegg :)
Stilig header!! Behold den :)
Kjempefin header! :) den var kjempestilig :P
Headeren var kjempetøff! :D
sv: Oi,nei da ville jeg nok heller hatt min problemstilling.
Kan ikke være noe moro at noen liksom skal ta bestemoren din sin plass,også etter bare 4 år.
Er hun hyggelig da?
Godt nyttår, babe! :-D
litt vel hippie, men om du liker det så...
the doors <3
Nydelig header søta!<3
Headeren ble råtøff!!
Sv: Ånei , det gjør det jo ikke akkurat lettere.
I lige måde :) Godt nyttår :)
Headeren ble kul!
jeg har bare et ord til deg:
DRITFINT!
kjempe fiin:D
Kul heading dette da :)
Godt Nytt År!
Legg inn en kommentar