søndag 28. desember 2008

En stjerne skinner i natt



Måtte bare legge ut en video av ei venninne som spiller og synger. Hun er knall flink!

13 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig flink!!

Anonym sa...

nyedelig...

Anonym sa...

Så fint! :)

Nina sa...

Så flink hun er! Favoritt julesangen min :D

Tuppene sa...

Helt nydelig!

Rikkkas idyll sa...

åå, ho va kjæpmpe flink :)

Anonym sa...

flink hun var :)

Anonym sa...

Så fint det var! :)

Krii sa...

ååh, så flink hu er!;D

BELBITA sa...

Jeg måtte se den på grunn av sangvalg, jeg var salgt etter "nå er den hellige time". Hun der har et talent ;)

Mira sa...

Hun var veldig flink! Awww <3

Anonym sa...

ekstremt fin ny header, det må jeg si Agata, den kan du være stolt av : )

Anonym sa...

Hun var flink! :) Forresten, den nye headeren din var sinnsykt stilig, likte den! :D