Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
13 kommentarer:
Så utrolig flink!!
nyedelig...
Så fint! :)
Så flink hun er! Favoritt julesangen min :D
Helt nydelig!
åå, ho va kjæpmpe flink :)
flink hun var :)
Så fint det var! :)
ååh, så flink hu er!;D
Jeg måtte se den på grunn av sangvalg, jeg var salgt etter "nå er den hellige time". Hun der har et talent ;)
Hun var veldig flink! Awww <3
ekstremt fin ny header, det må jeg si Agata, den kan du være stolt av : )
Hun var flink! :) Forresten, den nye headeren din var sinnsykt stilig, likte den! :D
Legg inn en kommentar