fredag 14. november 2008

Wild World

Oh, baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
Oh, baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child, girl



Photo; Aggy, from 2007.


Yeeeah! Sorry for en lang pause uten blogging her, men nettet har vært nede siden søndags kveld. Lynet tok det, en PANG og poff var det vekke. Holy crap! Riiiight.. men uansett, det jeg har drevet med denne uka har da vært; jobb, venner, tenking, tenking, soving, jobb, jobb, jobb, syk, jobb, soving, tenking, tv! Ikke minst tv ja! Oh lordy, tv har vært redningen min haha. Men når vi er innpå tema tv, jeg satt hindagen og så en episode av Beverly Hills 90210 [har endelig kjøpt sesong 3!] der en episode handlet om hva de skulle gjøre etter High School. Noen gang tenkt gjennom hva du vil bli eller gjøre ut av livet ditt? Hva du skal gjøre neste år? Hvis du går siste året ditt nå på enten ungdomsskolen, vidergående osv.. hvilken planer har du for året som kommer? Ooh it's time to get a little personal here..


Jeg har nettopp bestått fagprøven i barne og ungdomsarbeider faget for noen uker siden.. Og jeg er ikke sikker på hva jeg vil neste år.
Jobbe i barnehage vil jeg iallefall ikke gjøre i all evighet. Skole? Jobbe? Hmm.. vanskelig valg! For jeg trives jo med og jobbe med barn. Barneskole er det jeg aller helst vil jobbe med, triveds kjempe godt det 1 året jeg var der i begynnelsen av lærlingstiden, men og gå almenn påbygg hadde ikke vært så dumt mens jeg enda er så ung. Da har jeg jo igjen eeeenda flere muligheter etter det. Studere.. det høres ganske flott ut eh? Yeah, jeg tror jeg vil studere og kanskje bli forskolelærer og sånn pedagogisk leder eller kanskje spesial pedagog? Men igjen jeg er usikker...
Velkommen til det voksne liv Aggy! You will stay here for ever... *klapp på skulderen*

14 kommentarer:

Sandra sa...

Ja, skomakergaten er så koselig! Enig, barnas jul tingen var kjedelig :P

Linn sa...

haha nett abstinenser kjenner jeg til. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg mister nettet:p
Gleder meg sinnsykt til sminken kommer;D
Jeg vil også jobbe med barn! Tror alle de tingene du har tenkt på er spennende studier!

Yvonne sa...

Masse jobbing du har hatt i uka ;o
Aner ikkje ka eg skal neste år, men blir nok skule, enten IKT, Data og Elektronikk eller Elenergi, vanskelig valg :)

Karina sa...

hei igjen, Agata! høres kjempekjedelig ut med utkobla internett i ei uke - men med tv så e d jo ikke så altfor ille ;)
blir ferdig med vgs til høsten, og skal på folkehøgskole. orke ikke å begynne på studian med en gang, men det kommer nok etterhvert :)
har også lyst til å bli førskolelærer! ö :)

Maria Helene Nilsen sa...

Å gå skole høres jo ikke så dumt ut da, så lenge du ikke er skolelei da. Planen for neste høst er å starte på høgskolen og gå radiograf. Om jeg kommer inn:p

It's Aggy bitch! sa...

er ikke akkurat skolelei hehe, gått lære i 2 år nå så har egentlig savnet skolen.. men blir vel sikkert noe helt annet når jeg kommer tilbake til skolebenken hehe.

Karina sa...

:) nei, har funne ut at i ikke klare å ha så tunge fag enda et år på rad ;) du må ha masse lykke til, håpe du får tilbud om en jobb du kan trives i. ja, skjønne godt at du vil videre med litt forandringa, og gratulere så masse med bestått fagprøve - igjen! :)

It's Aggy bitch! sa...

tusen takk! : )
yeah krysser fingrer nå haha.. for jeg vil virkelig ikke bli i barnehagen for alltid.

Lise Marie sa...

hehe :P Er ikke så lett å bestemme seg for om man skal jobbe eller ikke :P Men eg e veldig gla eg tar siste året og ^^ Lykke til! Kjempe gla i deg <3 Ordner seg nok!

Emelie sa...

Jeg vil begynne på folkehøyskole etter videregående ;) Det er planen, hehe ^^

Anonym sa...

gratulere med å ha bestått da :)

MarionRocks sa...

Thanks for your comment :)

Anonym sa...

Gratulerer med å ha bestått fagprøven hvertfall da..! <3 Forstår at det er vanskelig å velge..!

It's Aggy bitch! sa...

tusen takk : )