søndag 9. november 2008

Utfordring

Fikk en utfordring av Lise her så I will take it babe!





1. Kalas sjokolade er best?
Svar; Helt klart melkesjokolade!

2. Ditt favoritt minne?
Svar; Wæææ! Oi denne er vanskelig.. *tenke tenke* Det må enten være når jeg og familien reiste til Chicago i 1997 eller kanskje NM for skolekorps sommeren 2005.


3. Nevn fem ting du ikke kunne levd uten
Svar;
  • Mobil'n
  • Guns n' Roses
  • Pc'n
  • Kamera
  • Tannkosten/børsten

4. Hund eller katt?
Svar; Hund. Syns katter er litt skumle haha. De er pene og se på og kjempe søte når de er små, but still.. Jeg er rar okai? Haha


5. Ka e det beste du har opplevd noen gang?
Svar; Lise hvorfor stiller du meg så vanskelige spørsmål!?
Men hmm hva f skal jeg svare *tenke*
Finner egentlig ikke noe skikkelig svar, har opplevd så mye som er bra egentlig!


6. Beste sangen noen gang skrevet etter din mening?
Svar; Oi det er mangen det! Kunne ha skrevet en hel liste, men kan nevne tre av de:
  • Poison - Every rose has it's thorn
  • Guns N' Roses - Don't Cry
  • Michael Jackson - Smooth Criminal

7. Vist du kunne velge kor du ville bu, kor hadde det vert?
Svar; I Polen tror jeg. Elsker Polen. My second home!


8. Si en ting du ikke tror folk kan gjette om deg?
Svar; Hmm, at jeg har spilt i korps i 10 år, og jeg er faktisk stolt av det! Korps er kult!


9. Verste som kan skje deg?
Svar; At jeg mister noen jeg er glad i. Er livredd for og miste for eks. mamma eller pappa eller bestevenninna mi.


10. Vist du kunne velge noe som sku skje i denne verden, ka ville det vert?
Svar; At Johnny Depp hadde crush on me! Åååh det hadde vært noe haha. But that aiiiiin't gonna happend *ler* Eller at jeg ble prinsesse! En ekte tiara hadde nok sett bra ut på hodet mitt *glise*
Men ellers noe og som aiiiin't gonna happend, world peace som alle disse missene sier.



12 kommentarer:

Sandra sa...

Takk! (:
Jeg likte jo ikke filmen da, men det er jo en smakssak, så kan godt være du liker den (:
Kjempe fin blogg du har (:

Camilla Didriksen sa...

Det er mye bedre med ekte, men problemet mitt er bare at jeg ikke klarer å spare :( Før hadde jeg kjempe lange, sterke negler, nå knekker de med en gang, eller sprekker :/ Utrolig irriterende!

Forresten, gøyt innlegg! :)

Nina sa...

Hey! Ja jeg liker slike utfordringer! Mange flotte smp og svar her også! Fin blog!

Ina Margrethe sa...

Haha, Alta-dialekt er langt ifra fint :p

Bra svart foresten :)

It's Aggy bitch! sa...

camilla: ja er skikkelig irriterendes!

Nina: thnx! ja er kjempe gøy men vanskelig hehe :P

Maria Helene Nilsen sa...

fintfint bilde :D Syns det er utfordringer over alt jeg, blir nesten litt lei :p

Yvonne sa...

Har prøvd å fikse det med den filmen, men veit ikkje om det går.
Eg er kjempe redd for å miste noken eg er glad i..

Anonym sa...

fin blogg!

It's Aggy bitch! sa...

maria helene ; I know! men følte jeg måtte bare siden jeg først hadde fått : p

yvonne; aiit : ) prøvd og laste den opp på nytt da? eller er den blitt slettet fra pcn? :\

Marte; takk!

Linn sa...

Hei :) Takk for fiiin coment:D Ah. jeg digger johnny depp. Vakreste mannen som finnes! sukk:)
Fin blogg, og masse fine bilder:D

Anonym sa...

ja, jeg vet! : )

Karoline sa...

Jaaa. Hund er bedre enn katt<3