søndag 16. november 2008

Another Way To Die

Oh, someone that you think that you can trust
Is just
Another way to die




I går var jeg, Michelle og Lars i byn [Bergen] og så på James Bond - Quantum of Solace. Personlig syns jeg den var drit kjedelig og forvirrendes. Jeg er kanskje ikke den som er mest glad i slike filmer, men jeg liker mr.Bond, men jeg savner Pierce Brosnan. Han var liksom James Bond for meg. Så jeg syns filmene har tapt seg litt etter at han sluttet. Så hvis du ikke er noen Bond fan så anbefaler jeg ikke og se filmen. Jeg vet at mamma og pappa skal se den og de kommer nok sikkert til og like den for de er skikkelig med i Bond filmene uansett hvem som spiller mr. Bond.


Ellers har det ikke skjedd mye mer denne helgen, var med Michelle på torsdag. Kjempe koslig og se henne igjen! Har savnet bestevenninna mi, hun er fortiden i militæret oppe i Bodø, så er ikke alltid like lett og få tak i henne omdagene, så er greit og ha henne hjemme en uke nå : )




Photo; Lena
"Elsker, elsker ikke, elsker"

10 kommentarer:

Yvonne sa...

Eg hater når filmer eller serier skifter ut skuespillere med andre, då blir det liksom aldri det samme :o

It's Aggy bitch! sa...

I know! det jeg og syns.. så James Bond blir aldri det samme mer, for meg iallefall som har fulgt med på alle de andre filmene.

Anonym sa...

tenkte i sku ta å komme me på kino å se den filmen, men da må i vel kanskje se den som va før denna ;p

It's Aggy bitch! sa...

japp litt lurt hehe : p

Anonym sa...

Koselig. : ) Grønnsaker med dipp er godt.

Karoline sa...

Hehe, ja det er litt irriterende når man får dilla på en sang.. :p

It's Aggy bitch! sa...

jaaa det er kjempe godt! : )
og yeeah iallefall når sangen er stuck on your brain for ever haha : p

Hanne sa...

Jeg synes også at det er Pierce Brosnan som er Bond... Så jeg tror jeg dropper denne filmen;)

Sandra sa...

Takk for det (: Trenger det!

Anonym sa...

Så koselig at bestevenninnen din er hjemme<3