Is just
Another way to die

I går var jeg, Michelle og Lars i byn [Bergen] og så på James Bond - Quantum of Solace. Personlig syns jeg den var drit kjedelig og forvirrendes. Jeg er kanskje ikke den som er mest glad i slike filmer, men jeg liker mr.Bond, men jeg savner Pierce Brosnan. Han var liksom James Bond for meg. Så jeg syns filmene har tapt seg litt etter at han sluttet. Så hvis du ikke er noen Bond fan så anbefaler jeg ikke og se filmen. Jeg vet at mamma og pappa skal se den og de kommer nok sikkert til og like den for de er skikkelig med i Bond filmene uansett hvem som spiller mr. Bond.
Ellers har det ikke skjedd mye mer denne helgen, var med Michelle på torsdag. Kjempe koslig og se henne igjen! Har savnet bestevenninna mi, hun er fortiden i militæret oppe i Bodø, så er ikke alltid like lett og få tak i henne omdagene, så er greit og ha henne hjemme en uke nå : )
Photo; Lena
"Elsker, elsker ikke, elsker"


10 kommentarer:
Eg hater når filmer eller serier skifter ut skuespillere med andre, då blir det liksom aldri det samme :o
I know! det jeg og syns.. så James Bond blir aldri det samme mer, for meg iallefall som har fulgt med på alle de andre filmene.
tenkte i sku ta å komme me på kino å se den filmen, men da må i vel kanskje se den som va før denna ;p
japp litt lurt hehe : p
Koselig. : ) Grønnsaker med dipp er godt.
Hehe, ja det er litt irriterende når man får dilla på en sang.. :p
jaaa det er kjempe godt! : )
og yeeah iallefall når sangen er stuck on your brain for ever haha : p
Jeg synes også at det er Pierce Brosnan som er Bond... Så jeg tror jeg dropper denne filmen;)
Takk for det (: Trenger det!
Så koselig at bestevenninnen din er hjemme<3
Legg inn en kommentar