mandag 3. november 2008

Oslo, Del 3

Noen bilder fra dagen i Oslo [lørdag -søndag];



Stine & Aggy på bussen inn til Oslo!

Meg på Grünerløkka etter møte med Topp!

Den 2're blad haugen vi fant ved Slottet. I'm in heaven!

Meg og Bjarne [bladet mitt ^^,]

Etter noen turer frem og tilbake turte jeg endelig og ta bilde med fyren. Ser litt sløkk ut her fordi jeg lager grimase haha.

Wuhey!

Mari & Aggy

3 kommentarer:

Karoline sa...

så ut som dere koste dere <3 herlige bilder!

Camilla Didriksen sa...

Så søte bilder :)

MarionRocks sa...

Hey thanks a lot for your comment :)