Stine & Aggy på bussen inn til Oslo!
Meg på Grünerløkka etter møte med Topp!
Den 2're blad haugen vi fant ved Slottet. I'm in heaven!
Meg og Bjarne [bladet mitt ^^,]
Etter noen turer frem og tilbake turte jeg endelig og ta bilde med fyren. Ser litt sløkk ut her fordi jeg lager grimase haha.
Wuhey!
Mari & Aggy


3 kommentarer:
så ut som dere koste dere <3 herlige bilder!
Så søte bilder :)
Hey thanks a lot for your comment :)
Legg inn en kommentar