onsdag 5. november 2008

I'll be there for you

I'll be there for you
When the rain starts to pour

I'll be there for you

Like I've been there before

I'll be there for you

'Cuz you're there for me too...




I dag har jeg ikke gjort noe særlig, bare sett på Friends egentlig. Alle har vel hørt om "Friends" som går under navnet "Venner for livet" på Tv2. Jeg har kjøpt meg sesong 1-5 og må vel snart få kjøpt de 5 andre og hehe. Tror jeg kan alle de episodene utenatt haha. Noen episoder gøyere enn andre, liker spesielt episoder der Joey eller Ross og Rachel er i fokus. Ross og Rachel er så søte men samtidig så teite sammen, kan fort bli lei Ross iallefall, men sammen er de ganske søte da sånn egentlig.



Min favoritt karakter er Joey [Matt LeBlanc]. Han er så søt, teit, dum men samtidig kjempe morsom. Og han stiller iallefall alltid opp for sine venner, han og Chandler er jo bare über søte sammen! Tenk og ha så gode venner da. Som alltid er der, og bor i samme blokk. De deler alt sammen, ikke bare Chandler og Joey, men hele gjengen. Akkurat som de vet hva som har skjedd før det skjer, og de finner alltid de riktige ordene og si. De kan gjøre narr av hverandre uten at de blir sur osv.. Chandler og sine vitser er jo bare helt fantastisk teite! Haha.



Noen qoutes fra serien;

Rachel: Wha... married?
Ross: Well, yeah, I think we should get married!
Rachel: What? Because that's your answer to everything?

----------------------

Ross: Oh, really? Well, I guess Monica should know about Atlantic City.
Chandler
: Du-ude!
Monica
: What happened in Atlantic City?
Ross: Well, Chandler and I are in a bar...
Chandler
: Did you not hear me say, "Du-ude"?
Ross
: ...and this girl is making eyes at Chandler, okay? So after a while he just goes over to her and, uh, after a minute or two, I see them kissing. Now, I know what you're thinking. Chandler's not the type of guy who just goes to bars and makes out with girls. And you're right. Chandler's not the type of guy just goes to bars and makes out with girls.
Monica
: You kissed a guy? Oh my God.
Chandler: In my defense, it was dark and he was a very pretty guy.



Hva er din favoritt serie?

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker Friends. Har sett alle sesongene flere ganger! Blir aldri lei :)

Karina sa...

I elske Friends også, men tror One Tree Hill overgår den. :)

Anonym sa...

Haha! Friends er så søtt! <3
Yndlingsserien min for tiden er The O.C <3 Det er så herlig koselig synes jeg. Og How I Met your mother!

Anonym sa...

Jeg digger Friends, jeg og Ida kjopte hele serien for litt sia, har sett masse masse!

It's Aggy bitch! sa...

jaaa bra dere er enig!
Troika; jaaa one tree hill er digg! <3

Nina sa...

Har mange favoritt tv serier!
Smallville, Supernatural, Full House, Will & Grace, Friends, Ghost Whispere