Konserten var kanon bra! Dørene åpnet klokka 20:00, så rundt 20:30 var jeg og resten av gjengen på vei mot Rockefeller. Var laaang kø, så tok sin tid før vi fikk kommet inn og fant bra ståplasser. Meg og Sandra var helt i hundre etter konserten, ikke bare pga den var driiiit bra! men og pga det sto en kjempe hot trønder vedsiden av oss under hele konserten! Vi prøvde og leite etter han da vi hadde komt ut, før sjøføren vår kom og hentet oss [vi skulle egentlig ta tog men fikk heldigvis sitte på med Marie tilbake til Drammen, takk for det, ellers hadde vi måtte bli i Oslo den natta, konserten var ferdig ca 00:45].
Noen av høydepunktene fra konserten var da de spilte;
- Replica
- Fullmoon
- 8th Commandment
- Black Sheep
- Last drop falls
Så da jeg endelig kom i seng den kvelden var jeg døds trøtt, hadde vært i Oslo og trasket siden klokka 11:00!
Bilder fra Sonata Arctica konserten;


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar