Woho for en fantastisk tur altså!! Hadde det kjempe knas på Sonata Arctica konserten og i Oslo.
Møtte bl.a Celine fra Topp, så i Januar da blir jeg og se i Topp bladet *glise* Intervjuet var om nettmøting. Celine var kjempe koslig da! Møtte henne på Grünerløkka, tok sin tid før meg og Stine [hun jeg bodde hos] kom oss frem da, måtte stresse oss bort til riktig trikk og greier fra togstasjonen, bergenser og finne frem i Oslo haha, men vi fant frem til slutt med hjelp av Celine. Mot slutten av intervjuet kom Hillevi bort, digger stilen til både Celine og Hillevi! Kjempe koslige jenter begge to : )
Etterpå gikk vi ned til Oslo S for og møte Roy! Var kjempe kos og endelig få møte han!! Har ventet på det i all evighet haha. Så siden det var søndag og ikke så mye og gjøre på gikk vi egentlig bare rundt på Oslo S og snakket, og en del turer bort på apoteket haha.


1 kommentar:
takk for sist.... gøy å møte deg, og bar dere fant frem til slutt. hyggelig bloggbilder fra oslo-turen..
Høres ut som en vellyket tur til hovedstaden... stay cool...
Legg inn en kommentar