torsdag 30. oktober 2008

Black Sheep

Temple of the evil, Temple of the weak
No one knows how bad he feels
Late-night innuendo, tempetation of the key
Live with the black sheep, live with me


Wohey! I morgen så reiser jeg til Oslo! Gleder meg kjempe masse. Sonata Arctica konsert på lørdagskvelden og shopping om formiddagen. What more can a girl wish for?
Men seriøst, jeg stresser med og pakke... Jeg er alltid redd for at jeg glemmer noe eller pakker for mye. Skal jo som sagt shoppe en del på lørdagen og helt sikkert på mandagen før jeg reiser hjem om kvelden og. Men må alltid og ha med noen kles alternativer og velge mellom. Gaaad, hvorfor går det ikke an og ta med seg hele garderoben på flyet? Haha.



Håper bare at all snøen er borte til jeg ankommer Gardermoen. Hører det er snø der borte *sukk*
Så da må jeg og pakke med støveletter og varm jakke... Aff. Hvorfor kan det ikke bare være høst og varmt ute? Eller sommervær for den del haha.

Men altså, dvs at jeg blir borte fra bloggen og internett denne helgen, så vi snakkes på tirsdag folkens! : )

Ha en god helg og kos dere kjempe masse i vinterværet!


Photo; Michelle


Photo; google.com


Photo; Aggy

10 kommentarer:

Noshabelle sa...

Takk for kommentar! :) Fin blogg. Og kos deg med shopping og konsert. ;)

Camilla Didriksen sa...

Så fine bilder :)

Anonym sa...

kos deg i oslo:D
jeg trodde foerst du skulle blogge om filmen hehe..
men det var kos bilder.

Anonym sa...

kos deg i oslo ;)

Anonym sa...

Ja, det er et must :D Fine vinterbilder.

N A D ii A sa...

Aaaw koselig bilder ^^ Neii, det er koselig med snø og godvær, når det uansett er kaldt så kan det være snø! :)

Kos deg i oslo!!

Anonym sa...

Oi, fikk ordentlig julefoelelse av det siste bildet!

Anonym sa...

Oi, fikk ordentlig julefoelelse av det siste bildet!

Anonym sa...

Oj jeg er flink til å ta bilde ;D

It's Aggy bitch! sa...

yes you are honey ;D!