Fell in love with her eyes
Fell in love with an alien
I'm telling you no diguise

Åååh! Det er ufo ting på himmelen min! Øøøh,"she must be crazy" tenker du nok nå haha.
Men seriøst, er noen små dotter som svever rundt i en stooor sirkel på himmelen. Bestefar sier det er noen spiral lysgreier som reflekteres mot skyene. Så får vel stole på han. Var søss som oppdaget det da hun kom hjem fra korpsøvelse for en time siden ca. Hun kom løpendes inn døren og ropte at jeg måtte komme ut og se, hun var redd for at det var noe som gikk vekk haha. Men nå har det vært og svevet rundt på samme plass på himmelen i over en time! Freeeeaky! Selv om det bare sikkert er lys så er det litt creapy. Spesielt siden jeg og søss er aleine hjemme [mamma og pappa er i Polen denne uka], men bestefar sitt hus ligger vegg i vegg med våres så vi er reddet haha.
Skulle gjerne tatt bilde så dere kunne få sett, men det er for mørkt ute og lyset er for svakt til at jeg kunne se det på kameraet mitt.
Tror du på at det finnes noe utenfor vårt univers?


4 kommentarer:
Vi kan jo ikke være det eneste livet i et univers som aldri slutter. det må jo være umulig:P
Men liv kan være alt fra organismer til noe med fast form så vanskelig å vite:P
Så stilig! Ja eg trur det finnes noe utenfor vårt univers, og at det finnes noe mer mellom himmel og jord :)
Meen eg vil utfordre deg :D svar på disse ti spørsmålene, det er kjekt!
Etterpå kan du utfordre noen med dine egne spørsmål!
1. Kalas sjokolade er best?
2. Ditt favoritt minne?
3. Nevn fem ting du ikke kunne levd uten
4. Hund eller katt?
5. Ka e det beste du har opplevd noen gang?
6. Beste sangen noen gang skrevet etter din mening?
7. Vist du kunne velge kor du ville bu, kor hadde det vert?
8. Si en ting du ikke tror kan gjette om deg?
9. Verste som kan skje deg?
10. Vist du kunne velge noe som sku skje i denne verden, ka ville det vert?
ja jeg er helt sikker på at det finnes noe. det MÅ d ;O
Jeg tror absolutt at det finnes noe utenfor vårt univers. Rart hvis det ikke gjør det da. :P
Legg inn en kommentar