torsdag 2. oktober 2008

Tir n'a Noir

Va du draum? va du te? Va du hud? Va du blod?
Eg kan høyre deg le. Eg kan huska eg lo.

Bakom horisontar,
så forvitra og glir
e du mi,
mi Mary McKear.




Okai siden jeg har en meningsmåler sak på siden min der jeg spør om hvem som ser på Top Model og ikke, så tenkte jeg at i dag snakker jeg om Top Model. Jeg fulgte ikke med i fjor når det gikk på tv men så alle episodene på youtube når jeg var i Polen denne sommeren. Og synes da den norske versjonen ikke var så ille som jeg hadde trodd. Alltid fulgt med på Tyra Banks og den amerikanske Top Model og synes det var kjempe spennendes og Tyra er så pen!
Så ble ganske overrasket da vi hadde en norsk versjon hehe.

Men uansett... jeg synes årets sesong er ganske mye strengere enn fjorårets. Vendela er jo blitt en skikkelig bitch! Vel iallefall 10x strengere! Og jeg ble ganske sjokkert da de i en av de første episodene sa at hun ene modellen var feit! Hallo!? Jeg og søss holdt på og sette isn i halsen der vi satt i sofaen og gomlet i oss masse is med sjokoladesaus på! [haha jada fint og sitte og gafle innpå mens andre blir kalt feit *ler*]
Men Jan Thomas er nå like grei og søt som alltid da! De er heldige som har han som coach! Syns han gjør en god jobb og virker som han har en grei dialog med jentene. Og Bjørn *sukk er ikke han bare deilig da!? Hadde vært i fyr og flamme over og få jobbe med han!



Så... ser du Top Model? Hvis ja hvorfor? Hvem tror du stikker av med seieren som årets Top Model 2008?

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg ser på det, men jeg vet ikke hvorfor. Det kan ikke måle seg med Americas next top model. Vendela er teit, synes jeg :)

Anonym sa...

frøydis! (det er det hu heter, ja.. ja!) vendela er grusom

Anonym sa...

Jeg ser Top Model, men som Camilla sier så liker jeg amerikas versjon bedre og liker ikke vendela. Jeg synes hun som har briller og ikke kan farge håret sitt er utrolig fin på bilder, så liker henne! :)

Anonym sa...

vendela er bare bitch. Men jeg følger med. Jeg har ingen aning om hvem jeg tror kommer til å vinne :-p

Karoline sa...

jeg følger med, vet ikke hvorfor jeg heller, bare må liksom :P
liker ikke Vendela og Jan Thommas, synes begge er strenge.. :P

It's Aggy bitch! sa...

ser de fleste er enig at vendela kunne de ha byttet ut :p