Oh, I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody
Yeah, I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me
Oh, I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody
Yeah, I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me
Min lidenskap er og ta bilder. Elsker det! Har alltid kamera med meg ut hvor enn jeg går. Har ikke blitt så mangen bilder i det siste, siden jeg rett og slett føler jeg ikke får det til lenger, og ikke har jeg skikkelig kamera heller, har bare et vanlig digitalt kamera fra Canon. Så kanskje det er det jeg bør ønske meg, et skikkelig kamera til jul! Så jeg har nå tatt en pause helt til jeg finner noe som jeg syns kan bli bra og knipse : )
Åååh må bare ta med at Märtha Louise og Ari Behn har fått ei datter til i dag, som heter Emma Tallulah! Nååw så søtt navn! Jeg vil at min unge skal hete Tallulah og. Akkurat som i Sonata Arctica's sang "Tallulah".
-->> http://www.youtube.com/watch?v=zbQZkqzh9p8 <--- [for dere som ikke har hørt sangen] Snart 1 mnd til Sonata Arctica konserten i Oslo! *glede seg* Hva syns du om navnet Tallulah?
Har du en hobby? Hvorfor liker du den/det? Kunne du tenkt deg og gjøre noe annet? Hva da isåfall?
Noen av mine bilder;





10 kommentarer:
Jeg elsker å fotografere :)
fantastisk kule bilder! har også med meg kameraet overalt. kanskje ikke på skolen, men..
hobby? shoppe, bloggere (er det et ord?), også ri på hester da:):)
-choppy shades.
For noen nydelige bilder..! Min lidenskap er å synge..serr..!
Så flink du er ;)
Så fine bilder :D Du er flink
Du er flink og må ha troen på deg selv:) foto er gøy. klem c
takk. søte dere er :)
Min hobby er å fotografere :) Jeg elsker det!
liker ikke navnet tallulah, men sangen er kjempefin synes jeg :-)
Jeg synes personlig at navnet Tallulah er helt grusomt. Men det er min mening.
Min lidenskap er musikk, og selv om jeg ikke lenger "driver" med det i den grad at jeg spiller noe instrument (spilte fiolin før), anser jeg det som en hobby, fordi jeg bruker så mye tid på det. Så ja, min hobby er musikk.
Legg inn en kommentar