You'd be the right guy
And I'd be the best friend
That you'd fall in love with
In the end
We'd be laughin'
Watchin' the sunset
Fade to black
Show the names
Play the happy song

Jeg har syndet... Jeg har klart og høre på en Miley Cyrus sang mer enn 1 minutt!
"If we were a movie" heter da denne sangen. Den hadde helt klar vært mye bedre etter min mening om en annen artist hadde sunget den. Men sånn går det når ingen gidder og covre den haha. Hva er galt med Miley lurer kanskje du? Jeg syns bare ikke noe om henne, liker ikke stemmen hennes, hun er pen ja, men still.. er noe jeg ikke liker ved henne. Men digger håret hennes da! Men smaken er som baken sies det. Missunnelig sier du? HAHA! Nei du.. jeg syns bare ikke noe særlig om henne. Og det er jeg dessverre ikke lei meg for.

Jeg har mine idoler som kanskje du ikke syns noe om. Axl Rose og Michael Jackson er stjerner jeg syns har kjempe bra musikk! Som artist er de geniale, i min verden vel og merke. Hvordan de er som privat person og alt det andre crapet som står i sladder bladene gidder jeg ikke bry meg om. Er musikken som er i fokus hos meg.


3 kommentarer:
Hehe, det var en ganske bra time!
pluss at vi slipper en time på mandag fordi vi bakte!
Wee:-D
Nice blogg btw, og jeg liker faktish MC og ikke MJ :-p
takk : )
Må si meg enig med at MC ikke er verdens beste sanger. Men hun har en god del brae sang tekster. Skulle bare ønske det var noen andre som sang de.
Btw: jeg liker bloggen din! Du kan virkelig dette. Tipper du er blitt bloggerforbildet mitt ;p du er den eneste som har klart å få meg til å lese en blogg (:
Legg inn en kommentar