Listen to your heart
When he's calling for you
Listen to your heart
There's nothing else you can do
I don't know where you're going
And I don't know why
But listen to your heart
Before...you tell him goodbye.
Tenkte jeg skulle slenge inn dette høstbildet.
Bildet ble tatt på vei til frisøren fredags kveld :)
Hatt en fin kveld?


11 kommentarer:
Jeg har hatt en fin kveld :)
Ja, syns filmen var søøøt. Fin blogg søta;-*
fint bilde : )
tusen takk :) og bra dere har hatt en fin høstkveld!
Så fint høstbilde:D Ha en fin kveld da <3
nei, hehe. tar litt tid å bli vant til mørketida^^!
Heisann! Tuuusen hjertelig takk for koselig kommentar :-D Du har en kjempe fin blogg selv her!
Flott og koselig bilde du la ut der! Og jeg har hatt en fin kveld. høsten har en koselig stemning over seg..... når det ikke regner selvsagt :-P *S*
nydelig bilde, og nydelig tekst :-)
Det er jo smak og behag da :) Joda, fritimer er greit, men litt kjedelig når de kommer midt på dagen istedet for på slutten av dagen ;p
Takk :) Ha en fin dag du å :)
Koseligt bilde
jaja. lei høsten allerde. haha
-choppy shades
Legg inn en kommentar