tirsdag 21. oktober 2008

Listen to your heart

Listen to your heart 
When he's calling for you
Listen to your heart
There's nothing else you can do
I don't know where you're going
And I don't know why
But listen to your heart
Before...you tell him goodbye.




Tenkte jeg skulle slenge inn dette høstbildet.
Bildet ble tatt på vei til frisøren fredags kveld :)


Hatt en fin kveld?

11 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg har hatt en fin kveld :)

Katrine sa...

Ja, syns filmen var søøøt. Fin blogg søta;-*

Anonym sa...

fint bilde : )

It's Aggy bitch! sa...

tusen takk :) og bra dere har hatt en fin høstkveld!

Emelie sa...

Så fint høstbilde:D Ha en fin kveld da <3

Marianne ! sa...

nei, hehe. tar litt tid å bli vant til mørketida^^!

HILDE J sa...

Heisann! Tuuusen hjertelig takk for koselig kommentar :-D Du har en kjempe fin blogg selv her!

Flott og koselig bilde du la ut der! Og jeg har hatt en fin kveld. høsten har en koselig stemning over seg..... når det ikke regner selvsagt :-P *S*

Kristine sa...

nydelig bilde, og nydelig tekst :-)

Marie sa...

Det er jo smak og behag da :) Joda, fritimer er greit, men litt kjedelig når de kommer midt på dagen istedet for på slutten av dagen ;p
Takk :) Ha en fin dag du å :)

Karoline sa...

Koseligt bilde

choppyshades sa...

jaja. lei høsten allerde. haha

-choppy shades