fredag 24. oktober 2008

Baby one more time

My loneliness is killing me
I must confess, I still believe
When I'm not with you I lose my mind
Give me a sign
Hit me baby one more time




Hurra! Den 23 oktober var det 10 år siden Britney Spears debuterte med singelen; Baby one more time. Gratulerer Brit!
Steike tiden flyr.. Kan huske det som om det var i går da jeg så videoen på tvn og gikk rundt og nynnet på sangen all the time. Sangen kom ikke ut i Norge og resten av Europa før i begynnelsen av 1999.

Sangen er bl.a blitt covret av en hel haug med artister.. Her er noen;

Fountains of Wayne, Travis, Richard Thompson, The Dresden Dolls, Hog Hoggidy Hog, Haddaway, Dweezil and Ahmet Zappa, Heretik Sound System, Children of Bodom, Bowling For Soup, Simple Plan, Ten Masked Men, Decco Band , Black Ingvars, Mr. Bungle, Cargo City, Kevorkian, Wise Guys, Type O Negative, Doll Factory, Christian Ice, Evanescence, System Of A Down, Blink 182, The Offspring, Weezer, Tori Amos and Panic! At The Disco.

1 kommentar:

CHRISTINAFRAAS sa...

hahaha, det der hadde jeg aldri tenkt på..