tirsdag 28. oktober 2008

High School Musical

High school musical!
Who says we have to let it go, it’s the best part we’ve ever known
Step into the future, but hold onto
High school musical,
Let’s celebrate where we come from
The friends who’ve been there all along, just like

A High school musical



I kveld var jeg og Lise Marie og så High School Musical 3 på kino. Hadde kjempe store forventinger til den, og hell yeah den levde opp til forventingene og mer!
I know I know, girlmovie, Zac Efron bla bla bla, men jeg liker filmene, og 3'er er helt klart min favoritt! Selv om jeg ikke syns det var like mye handling i den som i de 2 første filmene. Men Troy og Gabriella er søte som alltid da!
Men sangene og dansene er helt klart forbedret og tatt opp et par hakk.
Og de to nye skuespillerene som skal overta de tre neste filmene var kjempe flinke! Spesielt Matt Prokop som spiller Jimmie 'The Rocket' Zara som blir nok den nye "Troy". Kjempe kjekk! Haha. Eller han var iallefall kjekkere på filmen enn på bildene jeg googlet. Men flink var han, selv om vi ikke fikk se så veldig mye til han : )
Men hvis du ikke har sett filmen, og trenger og se en musikal eller jentefilm, så check it out!


Meg på McDonalds før filmen. Mat er viktig. Standar og dra på Mc'en når meg og Lise møtes i byn.


Lise Marie. Peno mi ^^,




Matt Prokop til venstre. *sikle*


Måtte bare slenge inn dette bildet av Ashley Tisdale, syns hun kledde brunt hår.

8 kommentarer:

Lise Marie sa...

ååå så koslig! Digga den filmen!! :D hehe!
Du e så skjønn! :D love you <3

Maria Helene Nilsen sa...

Jeg vil også se den filmen! Men desverre kommer jeg nok mest sannsynlig til å laste den ned.

It's Aggy bitch! sa...

hehe, syns det er bedre og se filmer på kino når de kommer ut enn og laste ned. kosligere : )

jaaaa me2 Lise Marie! Love you too <3

frokenaurora sa...

Hehe jaaa ^^


Ja i oslo er det lett og bruke penger:-) Kunne selv ønske jeg hadde penger, vil å shoppe=/

Sukk,

Fin blogg selv pena :-)

Camilla Didriksen sa...

Jeg har faktisk ikke sett en eneste en av de filmene :) Hm! :D

Karina sa...

oh, du er nr 3 til å syns i e rar pga det å ikke ha sett Dirty Dancing, hehe.. ! ^^ skal få sett dem så snart som mulig, ei venninne hadde 2ern, og ei anna har bestilt nr 1.

jaa, det blir bra! Ü :D HSM3, altså. ser at du blei begeistra, så bra! det love godt =) fikk sinnsykt lyst på McDonald's no... :P

Anonym sa...

Takk for det :) Paris lager dårlig sanger ja, det er ingen tvil.

Fin blogg :) Jeg ser foresten ikke bildene av Ashley :s

Hippie, hippie - milkshake sa...

LP´er er gøy.. spørs om high school musical kommer på Lp, men hører filmen er kul.
takk igjen for alltid hyggeelige kommentarer på bloggen min...