And there is no tomorrow
If I stay I'll fade away by dawn I will be gone
Dere mååååå høre!
Er ei venninne av meg som synger. Hun er kjempe flink! Skikkelig stolt av henne : )
Var på forsiden av vg.no så hvis dere sjekker vg fast hver dag så har dere sikkert sett henne allerede hehe.
Kjempe flink til og spille ukulele, skrive sanger og synge.
Jeg tror hun vil nå langt en dag.. Så watchout for Aina folks!

Ellers så gikk Goshia ut av Top Model i dag da. Det var ganske synd, selv syns jeg Martine burde gått ut. Hun er så kjedelig haha, nei men seriøst egentlig så syns jeg hun er ganske pen men hun bør sååå øve på catwalken, og Frøydis, hvorfor er hun enda med!? Hallo greit nok hun har den sykdommen [husker ikke hva den heter] men still, hun kan ikke gå rundt og skylde på den all the time. Som Bjørn sa, man kan ikke ta sykemelding i modelbransjen. Så hun eller Martine ryker nok ut neste mandag *mohaha*
Så da håper jeg vel at Christina vinner nå da. Heia Heia!


1 kommentar:
ååh for en koselig sang hun venninna di sang. så flink hun er :-)
Legg inn en kommentar