It's gonna take a lot to drag me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do
I bless the rains down in Africa
Gonna take some time to do the things we never have, oooh

Aff, er drittvær ute. Storm og greier. Tror hele huset blåser ned snart haha.
Så jeg sitter her inne på rommet mitt med stearinlys over alt og koser meg med banan milkshake og guns n' roses <3
Som du sikkert kan se har jeg farget håret mitt mørkt igjen : )
Følte jeg trengte en makeover så får se hvor lenge dette varer da... *sukk*
Og jeg har hatt fagprøve i barnehage disse tre dagene som har vært, hadde evaluering i dag. Jeg besto! Så nå er jeg barne og ungdomsarbeider! Endeliiiiiig! Men får ikke bevis/papirer på det før om ca 3 uker da : ) Men er så deilig og endelig være ferdig med lærlingstida!
Planer for helgen?


10 kommentarer:
Gratulerer med å ha bestått :) Liker bloggen din <3
Grattis!
maa vaere en herlig foelelse:D
tusen takk!
Gratulerer :D Skal bare slappe av i helgen jeg :)
ja grattis med FAG prøven :D . se så fin en side _ :D:D humm regger jeg nick henne da :O humm .. hehe :P * min første ever ever blogg innlegg* øure meg pådenna måten her ptss:P hehe :D må jeg ha google acount også :O har jeg ikke det da:O
hahaha Thor : p
Takk for det søta!
Fin blogg da, alt vel? ;-)
takk : )
jupp alt bra her vettu.
så fin blogg
^^ Og gratulerer med bestått :D du va stilig på håret :D
Toto-fan? Hehe :)
Gratulerer!
Likte bloggen din veldig godt ^^
Legg inn en kommentar