Realize that as people we're all equal
We don't want no world war sequel
For the love of God think of the people
Ja'a.. I dag har vært en ganske fin dag, nydelig høstvær ute. Er så deilig og se på alle høstfargene ute, og være ute i solen uten at det egentlig er kaldt.
Etter jobb i dag dro jeg til Kleppestø med mamma, skulle egentlig kjøpe gave til lillesøster som har bursdag på onsdag, men ble heller til en shopping tur! Elsker og shoppe.
Kjøpte meg en kjempe søt grønn skjorte, noen cardigans, svart skinn tights, og Batman t-skjorte!! <3
Dere må forresten sjekke ut den første episoden av sesong 6, One Tree Hill!
--->> www.surfthechannel.com <<---
Kjempe spennendes!
Var nettopp inne på allposters.com og sjekket ut noen t-skjorter.
Har så lyst på denne!

Digger Guns n' Roses og Slash! De er rett og slett geniale!
Men når vi snakker om musikk så er det noe jeg ikke skjønner. Jonas Brothers. What the hell? Hva som gjør de så spesiell? For meg er de rett og slett søppel. Men jeg skjønner at for noen er GNR søppel og. Så smaken er som baken, delt i to I guess..
“I've never known a musician who regretted being one. Whatever deceptions life may have in store for you, music itself is not going to let you down"
Disse 3 låtene har vært stuck on my brain i hele dag!
- Six Was Nine - Drop Dead Beautiful
- Chris Brown - With You
- Sarah Connor - Bounce


1 kommentar:
Ahh, jeg er ikke den eneste med "latex" tights ^^
Legg inn en kommentar