torsdag 4. september 2008

Bounce

Bounce baby out the door
I ain't gonna take this no more
Bounce baby out the door
Get up and move
Don't make me act a fool
Just bounce


Jeg lurer egentlig på hva dere liker og lese om. Er litt lei av og blogge om fashion hele tiden, for jeg har egentlig ikke noe peiling på det haha! Klart jeg vet hva jeg syns er pent og jeg fulger med og sjekker de nye trendene osv.. men og ta outfit-bilder og oppdatere dere innen det hjørnet er ikke helt my thing. Så jeg lurer da på; HVA vil dere lese om!? HJEEEELP!

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg vil lese om alt mulig, veldig gjerne anbefalinger, tanker og meninger :D

It's Aggy bitch! sa...

aiit ^^,

CHRISTINAFRAAS sa...

alt som faller deg inn er gøy å lese om, tanker, ting du liker, litt sære ting. jeg synes en blogg er best når den blir litt personlig, ikke i den grad at du deler alt med oss, men føler du får å skrive om.. en is, så gjør det! og en ting jeg er litt sær på: ett innlegg er kjedelig uten bilde, et bilde hjelper så veldig mye, og det blir mye mer intressant å lese..