She knew I was the one
Who used to turn you on
But you don't wanna talk about it
When you think you can find
Someone to fill my shoes
And you ask yourself why
She don't do the things I do
And you can't deny
That everywhere you go
You see my face
Hear my name
And it eats you up inside
You know I'm one of a kind
There'll never be another me
Can't get me out of your mind
Is it hard for you to realize
She'll never be meEndelig ferdi med den nye blogg-looken!
Det tok sin tid! Jeg skifter layout fortere enn folk skifter sokker vettu haha.
Men nå får den være slik for en stund. Orker ikke og fikse mer. Er så jekla stress!
Men what do you think!?
Var hjemme i dag fra jobb. Rett og slett fordi jeg var helt utkjørt. Vært så masse dill og dall og frem og tilbake, og itillegg forkjølelse.. Men nå er det og finne frem blanke sider og starte på nytt :)
25 dager til jeg blir 20 nå! Hurra Hurra Hurra!
Har litt lyst og se etter egen leilighet snart da, men har ingen aning hvor jeg vil flytte heller. Hjelp!?
Og ikke vil jeg bo alene heller. Da kommer jeg til og kjede ræva av meg, men det er jeg så flink til allerede så haha.
Har helst lyst og bo inærheten av familien, ikke lange kjøreturen unna iallfall. Er kjempe avhengig av og ha familie og venner rundt meg.. Men drømmen hadde jo vært og flytte inn i Frankrike hos Johnny Depp! Men that dream won't come true.... *sukk*


6 kommentarer:
Takk for kommentar^^
Ikke lenge til du blir 20 da:D Gleder meg selv til jeg blir 18 i november. Da blir jeg stoor jente, hehe=P
Synes det var fint :D
takk :)
I knoow gleder meg skikkelig :D
aah er stas og bli 18 vettu :P
Hei søtnos, så du hadde kommentert om Polaroid Pogoen for en stund siden, har du lyst til å kjøpe den? Fikk den på mandag og ettersom jeg har polaroid fra før så ble det dumt å ha dem men hvis du er intrs så send meg mail på nadiatee@mail.com
synes det ble fint! :)
tusen takk :)
Legg inn en kommentar