And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes
Yes som sagt så fikk jeg endelig det etterlengtede hair extention som jeg hadde ventet og gledet meg sånn til. Er ganske uvant og klør litt, men har gidd seg ganske mye med kløingen nå da. Er skikkelig uvant, var ganske sjokkert når jeg våknet i dag morges og så meg i speilet. Kjente meg ikke igjen med det første haha.
Men jeg lovde dere bilder i dag, så here you go;
Før;
Etter;


9 kommentarer:
så stilig det va : D <3 miss ju
Ble jo kjempe fint! :D
nååw takk Malin & Lise Marie <3
så kult :D
Kjempetøft! :) Hadde vært gøy å prøve, egentlig.. ;D
så fint det ble :)
Wæææ.. jeg hater extentions. Ikke på andre, men det ødela håret mitt totalt så er ikke fan :(
hehe jeg har det flettet i, så det skal ikke ødelegge noe av håret når jeg tar det ut. var iallefall det frisøren sa haha
så nydelige du er :) :-*
Legg inn en kommentar