tirsdag 23. september 2008

Bombastic Love

Bombastic love
So fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonna be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time

æææh! I've got long hair!
Det er så uvant. Fikk sjokk når jeg var ferdi hos frisøren haha.
Hun farget håret mitt og da, sånn at nå er det ikke så knall hvitt lenger : )
Er ganske fornøyd med fargen. Har håret i flette nå da så blir spennendes og se hvordan det blir i morgen tidlig, om jeg får det til som jeg vil, med tanke på at jeg skal opp klokken 6 og være på jobb 7. Hurray for tidlig vakter! Men jeg får i det minste se Home and Away denne uken da. *tommel opp*

Legger ut bilder i morgen : )

8 kommentarer:

Karoline sa...

gleder meg til å se bilder!! <3

Karoline sa...

Fin blogg du har :)

CHRISTINAFRAAS sa...

gleder meg til å se bilde :)

Janne Natalie sa...

har du satt på extentions?

Anonym sa...

Fått extentions? Har utrolig lyst på selv..

Anonym sa...

gleder meg til å se bilde :)

It's Aggy bitch! sa...

takk for kommentarer :)
japp satte på i går. Er kjempe uvant hehe!

Saha Carter sa...

Ja, ikke sant? Norge er så fæælt når det gjelder været!!

Jeg tenker på akkurat samme måte som deg :-) Kjøper det jeg liker, uansett merke/pris! Sånn er det bare!