Som bare vil deg vell
Derfor vil vi gratulere
Og ønske deg lykke og hell
Jeg har bursdag i dag! *hurra hurra hurra*
Endelig hele 20 år. Wæææ!
Var så søtt, de sang bursdags sang i barnehagen for meg i dag. Søtingene!
Etter jobb var jeg og spise pizza med mamma og søss på Dolly. Hadde ikke ønsket meg noe, jeg er så vanskelig og kjøpe gaver til haha, har det meste og kjøper det jeg vil ha liksom. Stakkars folk som må stresse for og finne på noe *ler*
Men fikk blomster og noen klær jeg hadde valgt ut av mamma og pappa og en kurv med snop, Friends dvd - sesong 2 og noe krem greier i av søss.
Tusen takk til alle som har husket på meg! Søtinger < 3
mine kort som jeg fikk i går fra bestemor og bestefar i Polen og fra bestevenninna mi som nå bor utenfor Jessheim;
Meg og bursdags blomsten min, den spiller "Happy Birthday" når man trykker på den!


17 kommentarer:
Gratulerer med dagen!! Ble 22 den 20. så du er enda ung ;)
Grattis med dagen!! :D
Gratulerer med dagen!<3 hvorfor har u ikke høstferie..??
Gratulerer så mye med dagen din :)
Fin blogg;)
Gratulerer med dagen:D
Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært fin fin! :)
Gratulerer så masse med dagen:D
Gratulerer med dagen :D
Og ja, Nemi er genialt, og McFly er knall ;)
gratulerer så mye med dagen!! :)
Gratulerer så fantastisk masse med dagen vakre du!!
Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Agata!
Happy birthday to you.. :D
GRATULERER! :D
grattis :D
Grattis på etterskudd ! :)
Gratulerer med overstått ^^
håper du hadde en kjempe fin dag :D
gratulerer, kos deg !
tusen takk alle sammen! dere er kjempe herlige <3
Legg inn en kommentar