torsdag 25. september 2008

Bursdagssang

Vi er dine venner i verden
Som bare vil deg vell

Derfor vil vi gratulere

Og ønske deg lykke og hell


Jeg har bursdag i dag! *hurra hurra hurra*
Endelig hele 20 år. Wæææ!
Var så søtt, de sang bursdags sang i barnehagen for meg i dag. Søtingene!
Etter jobb var jeg og spise pizza med mamma og søss på Dolly. Hadde ikke ønsket meg noe, jeg er så vanskelig og kjøpe gaver til haha, har det meste og kjøper det jeg vil ha liksom. Stakkars folk som må stresse for og finne på noe *ler*
Men fikk blomster og noen klær jeg hadde valgt ut av mamma og pappa og en kurv med snop, Friends dvd - sesong 2 og noe krem greier i av søss.
Tusen takk til alle som har husket på meg! Søtinger < 3



mine kort som jeg fikk i går fra bestemor og bestefar i Polen og fra bestevenninna mi som nå bor utenfor Jessheim;



Meg og bursdags blomsten min, den spiller "Happy Birthday" når man trykker på den!

17 kommentarer:

Hilde Christina sa...

Gratulerer med dagen!! Ble 22 den 20. så du er enda ung ;)

*--Christine--* sa...

Grattis med dagen!! :D

Emelie sa...

Gratulerer med dagen!<3 hvorfor har u ikke høstferie..??

Line og baby❤ sa...

Gratulerer så mye med dagen din :)
Fin blogg;)

Karoline sa...

Gratulerer med dagen:D

Karoline sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært fin fin! :)

Mammabenti sa...

Gratulerer så masse med dagen:D

therese sa...

Gratulerer med dagen :D
Og ja, Nemi er genialt, og McFly er knall ;)

Tine sa...

gratulerer så mye med dagen!! :)

Karoline sa...

Gratulerer så fantastisk masse med dagen vakre du!!

Karina sa...

Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Agata!
Happy birthday to you.. :D

Camilla Didriksen sa...

GRATULERER! :D

Anonym sa...

grattis :D

Anonym sa...

Grattis på etterskudd ! :)

Lise Marie sa...

Gratulerer med overstått ^^
håper du hadde en kjempe fin dag :D

Anonym sa...

gratulerer, kos deg !

It's Aggy bitch! sa...

tusen takk alle sammen! dere er kjempe herlige <3