tirsdag 16. september 2008

Love Song

I'm not gonna write you a love song,
'Cause you asked for it,
'Cause you need one, you see.
I'm not gonna write you a love song,

I dag har jeg bare jobbet og slappet av og egentlig ikke gjort en drit. Det skjer forferdelig lite her på denne øyen og i mitt liv fortiden.. så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg driver og blogger hele tiden, er jo ikke noe og lese om haha. Men jeg er blitt farlig avhengig av blogging *iiikes!*


Lese Topp og drikke te er det jeg egentlig jeg har gjort i dag som er verdt og nevne haha.


Men tenkte jeg kunne legge ut litt bilder av ting jeg fant på rommet mitt og sånt bare for og ha noe handling i denne bloggen.


Mener dette er Vintage Wayfarer solbriller. Kjeft på meg hvis jeg tar feil. Fikk de av mamma, er hennes som hun brukte da hun var ungdom hehe. Har ingen peiling på hva de heter, men de er gamle iallefall. Brukte google for og spore de opp og kom frem til at de ligner iallefall på Wayfarer...


Haha denne er jeg litt kry av! Trenger vel ikke si mer.. den sier vel sitt *f9z*
Og jaaa jeg veeet jeg har en gul stygg vegg (mååå farges men er vel ikke noe poeng hvis jeg snart ska flytte ut)! Den er ikke sååå gul som den blir på bildene da :\


Elsker lys!

7 kommentarer:

Karoline sa...

hahaha.. herlig t-skjorte..!<3

Tonia sa...

De brillene var skjønne! Wayfarers må være litt gamle for å se kule ut synes jeg ;)

It's Aggy bitch! sa...

mhm! de som jeg har der er minst 10 år hvis ikke mer hehe

Christine R sa...

De ser ut som wayfarers. Kjempe råe. Fett å ha no old school (:

Anonym sa...

Ah, den sangen er fancy. Var helt hekta på den i vår.

Hippie, hippie - milkshake sa...

yeah...bra du digger topp, og at du var fornøyd med bildene av gutta:)
ta ta..og lykke til hos frisøren

It's Aggy bitch! sa...

yeah Topp er et must!
takk : )