mandag 15. september 2008

Mama

Mama always did little things like that
Mama always will know I love her for that
For all the things that you used to do…

Mama I dedicate this one to you



"Sometimes people play hard to get to know that the other person's feelings are real."
-
Brooke Davis





Oh Lord... I dag var jeg hjemme fra jobb, følte meg ikke helt vell dessverre, har egentlig ikke tid til og være syk heller, skal jo snart ha fagprøve om 1 måneds tid! Så det var meg og mamma som var hjemme i ettermiddag, satt i sofan og så på film og snakket sammen. Mamma er verdens beste! Men hun kan være litt snål i blandt og.. en gang fant hun en tom vannkanne og "tømte" den over hodet på meg og sa at jeg måtte se til og bli litt høyere! Haha.
Ellers når vi sitter og ser på Top Model om mandagskveldene, i pausene så går vi rundt i stuen og leker at vi går på catwalken.
Stakkars naboer hvis de hadde sett inn vinduet, men vi har det kjempe tidig! Ikke redd for og dumme oss ut for og si det sånn hehe. Men jeg er gla i mamma for den hun er. Dette ble en litt sånn "jeg er gla i mamma" blogg men det får så være..



Har du noen episoder og fortelle eller noen spesielle dager der du og din mor pleier og finne på noe sammen!? Og hva finner dere på da? Shopping, cafè, kino..?

2 kommentarer:

Emelie sa...

JEg syns det er koselig å shoppe sammen og gå på kafe sammen med mamma =D ^^

choppyshades sa...

mamma'r er gode. :)