Shot through the heart
and you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
IIIkes! I dag har jeg ringt og bestilt frisør time, skal stripe håret og ta extention! Skal innom frisøren i kveld sånn at hun kan se på håret og sånt :) Så på tirsdag braker det løs! Blir spennendes. Kjenner jeg har sommerfugler i magen allerede!




9 kommentarer:
Så spennende! Du må legge ut bilde så vi kan få se:)
Tusen takk!^^ <3<3
Så utrolig spennende:O Da MÅ du poste før og etter bilde<3
det skal jeg :) skal inn og sjekke farge og sånt i dag.. blir ikke gjort noe før tirsdag da :\
må ta bilde av hvordan du ble!=)
Det er akkurat det jeg kunne trengt! Jeg trenger en ny sveis ;P
Så gøy da :D
gleder meg kjempe mye! frisøren bestilte min farge i dag :) kunne ha fått gjort det på fredag men da er ikke hun som gjør det på jobb etter klokken 5. teite jobb! :(
alltid like spennende å dra til frsøren. håper det kommer bilder!
det kommer bilder på tirsdag vettu! : )
Legg inn en kommentar