onsdag 17. september 2008

You Give Love A Bad Name

Shot through the heart
and you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game

IIIkes! I dag har jeg ringt og bestilt frisør time, skal stripe håret og ta extention! Skal innom frisøren i kveld sånn at hun kan se på håret og sånt :) Så på tirsdag braker det løs! Blir spennendes. Kjenner jeg har sommerfugler i magen allerede!






9 kommentarer:

*--Christine--* sa...

Så spennende! Du må legge ut bilde så vi kan få se:)

Emelie sa...

Tusen takk!^^ <3<3

Så utrolig spennende:O Da MÅ du poste før og etter bilde<3

It's Aggy bitch! sa...

det skal jeg :) skal inn og sjekke farge og sånt i dag.. blir ikke gjort noe før tirsdag da :\

Margrete sa...

må ta bilde av hvordan du ble!=)

Amalie sa...

Det er akkurat det jeg kunne trengt! Jeg trenger en ny sveis ;P

Camilla Didriksen sa...

Så gøy da :D

It's Aggy bitch! sa...

gleder meg kjempe mye! frisøren bestilte min farge i dag :) kunne ha fått gjort det på fredag men da er ikke hun som gjør det på jobb etter klokken 5. teite jobb! :(

choppyshades sa...

alltid like spennende å dra til frsøren. håper det kommer bilder!

It's Aggy bitch! sa...

det kommer bilder på tirsdag vettu! : )