And I feel a little better than I did before
If I never see your face again, I don’t mind
‘Cause we got much further than I thought we'd get tonight
Sånt hår vil jeg ha!

Fått skikkelig dilla på Triinu Kivilaan! [bildet]
Hørt masse på hennes album; "Now and forever"
Sanger som har gått på repeat er;
- Now and forever
- Broken heart
- Fallen
- Awake
De er alright og høre på når man skal slappe av og roe ned litt.
Fine rolige sanger.
--->> www.myspace.com/triinukivilaan <<---


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar