Don’t wanna need you when you won't need me too
Don’t wanna tell you this now
But it wouldn’t be right if I
Didn’t tell you this tonight
I natt var det MTV VMA i L.A. Britney åpnet showet, skuffendes var det ingen opptreden, men hun så kjempe pen og opplagt ut! :) Hun stakk av med 3 priser; video of the year, best pop video & best female video.
Var et lite klipp der Miley Cyrus og Tokio Hotel satt og spilte Gitar Hero og sang "Livin' On A Prayer" Haha kjempe tidig!
Gutta stakk forresten av med prisen for Beste New Artist. Hurray for de liksom...
-->> http://www.mtv.com <<----

Haha, jeg er så klønete av meg, klarte og søle te utover bordet. Nice work Aggy, nice! Men en ting som er nice er at pappa endelig har fikset vinduet mitt, så nå slipper jeg og slå på det for at det skal gå opp og igjen, men alltid når jeg lukker det igjen finner jeg en edderkopp eller to på rommet mitt. Hallo, rommet mitt er da ingen hotel for innsekter! Og hadde det vært det hadde jeg jaggu meg vært millionær, uheldigvis. Tror ikke jeg ville ha tjent meg rik på insekter akkurat..

I kveld er det sesong premiere på "Norway's Next Top Model"!
Så da er det bare og finne frem is og non-stop og sette seg godt til rette i sofan.


5 kommentarer:
Den isen så farlig god ut. Nå ble jeg sulten, haha
ja den smakte heaven og :D!
Fy søren det så supernammi ut! Tror jeg må kjøpe inn litt is og non stop til helgen:)
Den isen så sykt god ut!!
Jeg er såååå glad for at Britney er tilbake på topp..!
She looked stunning at the VMA's..!<3
I know! I miss the old Brit. var deilig og se henne på topp igjen!
Legg inn en kommentar