lørdag 13. september 2008

Piece Of My Heart

I want you to come on, come on, come on, come on
And take it
Take another little piece of my heart now baby
Break it
Break another little bit of my heart now darlin' yeah
Have a
Have another little piece of my heart now baby
You know you got it if it makes you feel good, oh yes it did





Hadde besøk av familie i sted (bestefar hadde med seg en venninne, var ikke helt fornøyd med det da.. vet ikke om jeg liker hun eller ikke for hun er en koslig dame og sånt men... Jeg vet hun ikke prøver og ta over plassen til bestemor som døde for 4 år siden, but still..), og da ble det mye snakk om 60-70 tallet rundt bordet. Klesstilen, musikken, skole osv.. Selv syns jeg 70 tallet og hippie tiden er ganske interresant, så var ganske spennendes og høre på. Og Beatles og den trenden som fulgte med da og musikken, Rolling Stones, Beatles, Jimi Jendrix, Janis Joplin. Er selv stor fan av spesielt The Beatles & Janis Joplin så dette var midt i blinken for meg.






En annen dame som jeg syns har fancy style, er Nicole Richie





Hvilken stil liker du best, Nicole eller Mary Kate!?
Hvorfor?

8 kommentarer:

Emelie sa...

Må vel si Mary Kate=D Mer lik min stil <3

Emelie sa...

Tusen takk for det!<3 hyggelig å høre=D og ja...eksem min er teit!

Camilla Didriksen sa...

Jeg vet ikke, jeg liker begge sin :)

Anonym sa...

Jeg vet ikke helt. Jeg liker veldig godt Mary Kate sin, men har også sett mye mer til den.

Anonym sa...

Jeg elsker 60- og 70-tallsmusikk! Den siste uka har jeg nesten bare hørt på Jimi Hendrix. Han var fantastisk flink!

Liker best Mary Kate sin stil. Richie blir litt for ... amerikansk, på en måte. Litt harry? xP

It's Aggy bitch! sa...

jeg å elsker den musikken! Spesielt The Beatles da!

haha nja kanskje, men nicole sin er tøff den og da :P

Karoline sa...

Nicole Richie..
Den vesken til Ashley var ikke så altfor fin må jeg si..<3

Lotte Andersen sa...

marykate sin stil er spessiell og veldig fin :)