søndag 14. september 2008

Smooth Criminal

Annie Are You Ok
So, Annie Are You Ok
Are You Ok, Annie
Annie Are You Ok
So, Annie Are You Ok



Flere enn meg som syns det er digg og traske rundt i en alt for stor genser og tights? Vet jeg har fått en del kommentarer slengt etter meg at det ikke er noe fint i det hele tatt, men caaaare! Jeg digger å gå rundt sånn og da får andre akseptere det.



Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av hårfarger jeg har hatt de siste årene
Har fundert litt på og gjøre noe med håret mitt i det siste.. eller å gjøre noe med det etter nyttår. Er litt lei av og være blondine, iallefall å ha det så lyst om jeg har det nå.. er jo nesten hvitt haha. Lurte på og ta noen lyse brune striper i det da.. Hva mener du? Har du noen forslag på hva jeg kan gjøre med håret mitt? Hva syns du er fint når det gjelder hår.. farge, frisyre osv..?