søndag 7. september 2008

Big In Japan

when your big in japan, tonight
things are easy when you're big in japan

HAHAHAHHAHA! Hyllene i klesskapet mitt datt ned! Åpnet døren og PANG! Var ganske hysterisk. Så nåååå må jeg ta ut av alt sammen! Faen!

4 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

det har skjedd meg også....skap er håpløst.. tenk om vi alle kunne hatt walk-in- garderober... he he...

It's Aggy bitch! sa...

aah ja det hadde vært noe!

Karoline sa...

hahaha...! oisann!

Margrete sa...

Da synes jeg du bør delta =)