I get this feeling
And everytime we kiss I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast
I want this to last
Need you by my side
Æææh! Jeg vet ikke om jeg skal ta utav extention og heller kjøpe clips eller ha det i... skal iallefall ringe til frisøren i morgen og høre om de har en ledig time denne uken [men typisk min flaks har de sikkert ikke ledig før neste uke haha] for jeg liker virkelig ikke denne fargen. Vil ha det lysere sånn som jeg hadde før <3
HJELP!?
Syns det ser så fake ut på meg og ubehagelig og sove med. Var ganske spent og ivrig før jeg fikk det men ble liksom litt skuffet etterpå. :\
Men jeg betalte jo 2000 for det da, så blir jo på en måte bortkastet penger hvis jeg fjerner det. Har hatt det i 1 uke nå, men jeg savner mitt gamle hår *sukk*
Extention i:


4 kommentarer:
du er fin på håret på de bildene der :)
mitt hår ble så bølgete iforhold til håret jeg satt i :/
jeg vil ha sånn fra saras
har endelig fått time på onsdag etter jobb! <3
Legg inn en kommentar