søndag 28. september 2008

Everytime We Touch

'Cause everytime we touch
I get this feeling

And everytime we kiss
I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast
I want this to last
Need you by my side


Æææh!
Jeg vet ikke om jeg skal ta utav extention og heller kjøpe clips eller ha det i... skal iallefall ringe til frisøren i morgen og høre om de har en ledig time denne uken [men typisk min flaks har de sikkert ikke ledig før neste uke haha] for jeg liker virkelig ikke denne fargen. Vil ha det lysere sånn som jeg hadde før <3
HJELP!?
Syns det ser så fake ut på meg og ubehagelig og sove med. Var ganske spent og ivrig før jeg fikk det men ble liksom litt skuffet etterpå. :\
Men jeg betalte jo 2000 for det da, så blir jo på en måte bortkastet penger hvis jeg fjerner det. Har hatt det i 1 uke nå, men jeg savner mitt gamle hår *sukk*

Extention i:


4 kommentarer:

Karoline sa...

du er fin på håret på de bildene der :)

Mammabenti sa...

mitt hår ble så bølgete iforhold til håret jeg satt i :/

Anonym sa...

jeg vil ha sånn fra saras

It's Aggy bitch! sa...

har endelig fått time på onsdag etter jobb! <3