when all the answers that I see go around me
am I drowning, am I fading away
or am i livin' up to all your dreams that made me this way am I drowning
Sitter her og funderer litt.. på høsten. Har egentlig aldri likt høsten før nå i år. Været kan ha noe med saken å gjøre kanskje, har jo hatt kanon vær siden sommerferien egentlig. Var først i går høst været begynte hvis man kan kalle det det da, regn og kjøligere temperatur ute *sukk*.
Men høsten er som sagt en ganske fin årstid har jeg funnet ut, masse fine farger, og fortsetter været slik det har vært frem til nå er høsten skrevet på min listen over gode ting.
Og så er det så masse fine klær og gå med nå! Poncho, sjal, luer, masse fancy sko, tights/strømper, jakker osv..
Bilde; Aggy
Hvilken årstid liker du best? Hva liker du og kle deg i nå som høsten holder på og falle inn for i år?


4 kommentarer:
Jeg har heller liksom ikke likt høsten før i år... vet ikke hvorfor. Om høsten liker jeg best å gå i litt varme klær :P
Så fine bilder. Jeg er egentlig veldig glad i den årstiden vi er i nå. Nettopp høsten. Det er så mange fine farger som kommer frem..og hvor herlig er det ikke å pakke seg inn i varme kåper og tykke skjerf når det er litt surt ute? Jeg elsker deg
Jeg liker nok sommeren best. Alle årstider har sin sjarm, men det å kunne gå lettkledd og brun synes jeg er superdeilig!
Om høsten elsker jeg å ha på meg tjukke jakker, skjerf, pulsvarmere og votter sånn at jeg holder meg god og varm:D
Linket deg forresten på bloggen min!
jeg og er veldig gla i sommeren, liker den aller best, men høsten er egentlig ganske fin, spesielt alle fargene, blir så fassinert av de!
christine- aiiit! :)
Legg inn en kommentar