torsdag 18. september 2008

Like A Prayer

When you call my name it's like a little prayer
I'm down on my knees, I wanna take you there
In the midnight hour I can feel your power
J
ust like a prayer you know I'll take you there



Google litt rundt og fant et par bilder som jeg måtte legge ut.
Og så fikk jeg beskjed av en venn at jeg måtte blogge om han haha. Så sånn Roy da har jeg blogget om deg og! *kniz*
Begynner og gleder meg mer og mer til Oslo turen den 31 okt - 3 nov. Reiser nedover for og se Sonata Arctica 1 Nov på Rockefeller og for ellers og møte venner og bekjente som bor i områdene rundt :)
Var inne på Billettservice.no i sted og i morgen klokken 09:00 legges det ut billetter til Hammerfall - Oslo den 28.03.09.
Noen som skal på Sonata Arctica eller Hammerfall?



Stuck-on-my-brain-songs;
  • Pink - So What
  • Prima J - Corazón (You're Not Alone)
  • Poison - Every rose has its thorn
  • Madonna - Like A Prayer
  • McFly - Do Ya




De skoene var jo ganske digg da!


Disse antrekkene var så fancy at jeg måtte ha de med!

Ingen kommentarer: