torsdag 21. august 2008

Love should be a crime

Words like love and happiness
Never see to stand up baby

When you put them to the test

You say that you're a poet

That your love's a work of art

But you can't paint love by numbers baby

You gotta play it all by heart


Honesty

Bites the dust
Every time I hear you saying
Love is never lust yeah

Did you read it in a book

Did you see it in a magazine

Do you think that I'm some new fool

Do you think I'm so naive


If you call that love

Then love should be a crime




okaaaaai, leste Topp i dag, og det fulgte med sånn kåring over de 30 mest kjekkeste guttaboys under 30.. og gjett hvem som var 1. plassen da? Joe Jonas!!!! OMG! Hallo han er jo ikke noe kjekk i det hele tatt! Da er søren meg Justin Timberlake kjekkere enn han! Alle kan være kjekkere enn han, steike.. Av de som var med syns jeg 1. plassen kunne gå til Christiano Ronaldo eller Chris Brown. *skuff*



I dag skulle jeg egentlig være med og bade med 3-4 åringene på jobb, men jeg ble byttet om i går når jeg hadde gått hjem fra jobb, og måtte være med småttisene.. Hvor kjipt er ikke det! Jeg som ville bade og greier.. akk akk. Men de små er nå knas da : )

Har fikset en del på bloggen som du ser, ny layout og stuff.. Fancy shit! What do you think? Burde jeg forandre på den eller er den godkjent?
Men nå er det legge tid, tidlig vakt i morgen, og dvs jeg rekker Home and Away! hurray!

Er ikke han bare rå kjekk da!? *sikle*

2 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

halla. yes. vest er faktisk veldig kult- enten over jakke, singlet ellr en tee.
enig at ikke Joe Jonas er kjekkest.. he he. men kåringer er til for å diskuteres:)

It's Aggy bitch! sa...

japp, tror jeg må stikke på shopping snart og se hva som er nytt. sant sant, men skjønner virkelig ikke hva folk ser i de Jonas brødrene hehe