Never see to stand up baby
When you put them to the test
You say that you're a poet
That your love's a work of art
But you can't paint love by numbers baby
You gotta play it all by heart
Honesty
Bites the dust
Every time I hear you saying
Love is never lust yeah
Did you read it in a book
Did you see it in a magazine
Do you think that I'm some new fool
Do you think I'm so naive
If you call that love
Then love should be a crime
okaaaaai, leste Topp i dag, og det fulgte med sånn kåring over de 30 mest kjekkeste guttaboys under 30.. og gjett hvem som var 1. plassen da? Joe Jonas!!!! OMG! Hallo han er jo ikke noe kjekk i det hele tatt! Da er søren meg Justin Timberlake kjekkere enn han! Alle kan være kjekkere enn han, steike.. Av de som var med syns jeg 1. plassen kunne gå til Christiano Ronaldo eller Chris Brown. *skuff*
I dag skulle jeg egentlig være med og bade med 3-4 åringene på jobb, men jeg ble byttet om i går når jeg hadde gått hjem fra jobb, og måtte være med småttisene.. Hvor kjipt er ikke det! Jeg som ville bade og greier.. akk akk. Men de små er nå knas da : )
Har fikset en del på bloggen som du ser, ny layout og stuff.. Fancy shit! What do you think? Burde jeg forandre på den eller er den godkjent?
Men nå er det legge tid, tidlig vakt i morgen, og dvs jeg rekker Home and Away! hurray!
Er ikke han bare rå kjekk da!? *sikle*


2 kommentarer:
halla. yes. vest er faktisk veldig kult- enten over jakke, singlet ellr en tee.
enig at ikke Joe Jonas er kjekkest.. he he. men kåringer er til for å diskuteres:)
japp, tror jeg må stikke på shopping snart og se hva som er nytt. sant sant, men skjønner virkelig ikke hva folk ser i de Jonas brødrene hehe
Legg inn en kommentar